Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooiste aan jou fotos vind ik je bankbiljetten. Leuk om te zien.
Alles was uitverkocht hier vanmiddag, weet iemand of er nog een nieuwe lading komt?
weet iemand of er nog fonteinen mixen liggen in de omg van leiden? ik heb bij beide aldi's gekeken was het op.. voorschoten nog niet gekeken maar acht de kans klein.. of misschien zoetermeer? iemand die me kan helpen?
Zaterdag rond 17.00 lagen er in Voorschoten nog minstens 10 fonteinenpakketten en nog meer XXL pakketten, gingen helemaal niet hard hier. Van de losse dingen hadden ze alleen sterretjes en wondertollen. Crackling linten en balletjes niet gezien. Ik denk dat er nog wel pakketten liggen morgen, maar anders kun je even proberen te bellen voor de zekerheid natuurlijk!
PS: Zou wel meteen s ochtends bellen/gaan want het is echt gekkenhuis daar op 24 december![]()
ben deze ochtend er naar toe gefietst.. door de regen helemaal nat thuis, met lege handen, nu zelfs een beetje ziekjes.. baal er echt van![]()
In apeldoorn hebben ze in alle aldi's geen voorraad meer
Tering mooi filmpje. Iemand een filmpje van die fonteintjes? Baal er nu van dat ik tig keer meer heb betaald via webshops. Wat is er nu nog te koop? Of is elke Aldi uitverkocht. LOL.
Zou 1 zo een fonteinpakket ongeveer gelijk staan aan een meterpakket? Heb er 2 daarvan bij Koningsdal besteld voor 12,50 per stuk.
Vind fonteintjes altijd wel leuk.