Aldi Nederland

Nog niks te koop bij ALDI.

Vorig jaar was het ook pas midden december.

Als ze het gaan verkopen is het weer 1 partij en op=op.

Me hardloop schoenen staan al klaar zodra het er is neem ik gelijk een sprint.
Vorig jaar 3 pakken cracklingballs en 3 pakken lint.
Lekker doorlontmatriaal nog best een geweld wel snel weg bij de aldi uur later was ik terug en was alles op bij de aldi

Me hardloop schoenen staan al klaar zodra het er is neem ik gelijk een sprint.
Vorig jaar 3 pakken cracklingballs en 3 pakken lint.
Lekker doorlontmatriaal nog best een geweld wel snel weg bij de aldi uur later was ik terug en was alles op bij de aldi

Hier in de buurt zij drie Aldi's, bij één was het binnen een paar uur op, bij de andere binnen twee dagen en weer een andere had een week later alles nog liggen.

Lesli Vuurwerk zal ook dit jaar de Aldi vestigingen beleveren, niet 1 keer maar 2 keer!

Vanaf 19-12 is het CAT1 vuurwerk verkrijgbaar in de Aldi filialen, assortiment staat binnenkort in de folder.

Lesli Vuurwerk zal ook dit jaar de Aldi vestigingen beleveren, niet 1 keer maar 2 keer!

Vanaf 19-12 is het CAT1 vuurwerk verkrijgbaar in de Aldi filialen, assortiment staat binnenkort in de folder.

Hoe weetje dit dit is wel leuk nieuws.
Niet ken ik 2keer in spri tje trekken.
Je krijgt wel veel maar is ook altijd alweer op voor ik thuis ben haha

Alleen jammer dat het Zaterdag is en niet vrijdag :p
Hopelijk is er nog wat op Zondag want vorige keer hadden ze alleen nog grondbloemen over.

Alleen jammer dat het Zaterdag is en niet vrijdag :p
Hopelijk is er nog wat op Zondag want vorige keer hadden ze alleen nog grondbloemen over.

Dit jaar komen er 2 leveringen per Aldi filiaal, dus ik denk dat er zondag en anders maandag nog wel wat ligt.

Iemand op Youtube wist aan nodige informatie te komen over het vuurwerk wat (volgens hem) op 19 december bij de Aldi verkocht zal worden. Ik heb het even overzichtelijk neergezet:

Wonder tollen €2.89 (80 stuks)
Knetterballen €2.89 (60 stuks)
Fonteinenmix €8.99 (30 fonteinen)
Ratellinten €2.89 (60 stuks)
Vuurwerkpakket XXL € 7.99 (met onder andere ratellinten, flitsers, knetterballen (normaal en XL), luchthuilers, fonteinen)
Siervuurwerkpakket €8.99 (70 delig met oa sterretjes en allemaal fonteinen)

Klinkt dus weer erg goed!

Gewoon een jongen. Hij was bij de Aldi zelf geweest en had gevraagd of ze al foldertjes hadden voor 2 weken later. Hij vertelde ook dat je gewoon kon vragen voor zo'n foldertje. Die schijn je gewoon mee te kunnen krijgen ;)

Back
Bovenaan