[Actie 2016] Heron Fireworks - 3 halen, 1 betalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke actie van Heron. Zo kun je wel leuk een avondje stoken voor weinig geld.
Alleen moet je wel je verwachtingen t.a.v. de kwaliteit en effecten een beetje bijstellen.

Herinnert zich iemand deze nog?

Zaten iets van 7 potjes in met 7 a 8 schots.. en daar betaalde je dan 50 en later zelfs 55 voor.
Toentertijd werd dit pakket geroemd voor z'n prijs kwaliteit verhouding met als dank dat af en toe ook nog eens een potje omviel.

Daarom lijkt me 1,66 per potje helemaal geen slechte deal en ze zien er nog eens stabieler uit ook zo in doosje.

Of zijn we gewoon te verwend geworden? :rolleyes:

Snelweg niks afgelopen jaar binnendoor wel richting nijmegen maar wodd gedoodgt

volgens hayo, zat mijn bestelling op dit moment rond de 90KG.
als de grens controle wel vrij streng zou zijn kan ik eventueel door duitsland zelf terug rijden.
woon in drenthe aan de grens.

volgens hayo, zat mijn bestelling op dit moment rond de 90KG.
als de grens controle wel vrij streng zou zijn kan ik eventueel door duitsland zelf terug rijden.
woon in drenthe aan de grens.

Dat is sowieso verstandig; de boetes in duitsland zijn een lachertje vergeleken met de Nederlandse als ze je pakken en ze het niet gedogen...

Snelweg niks afgelopen jaar binnendoor wel richting nijmegen maar wodd gedoodgt

Gedood? Vrij zware straf voor paar kilootjes ;-). Grapje natuurlijk:bonk:

Dus geen probleem als je eerst je kofferbak vol laadt in NL en vervolgens de grens over gaat om nog even wat in Duitsland op te pikken?

nou ja je zult toch ook weer terug moeten de grens over ;)

met 1500kg bedoel ik alleen vervoer binnen duitsland. tenminste zo vertelde hayo mij dat

dacht dat je in duitsland tot 1500kg mag laden zonder ADR

Om precies te zijn werken ze in Duitsland met een puntenregeling..

Je mag 1000 punten aan vuurwerk in je auto vervoeren..

1.4S = is onbegrenst. Je mag hiervan dus onbegrenst vervoeren.
1.4G = factor aantal kilo x 3.. Je mag hiervan dus maximaal 333 Kg vervoeren
1.3G = factor aantal kilo x 50.. je mag hiervan dus ongeveer 20 Kg 1.3G vervoeren (er is namelijk ook 1.3G voor consumenten in Duitsland)

(Los buskruit = max 1 kg)

Heb je dus een combi van al dit vuurwerk in je auto, dan geldt dus dat je niet boven de 999 punten uit mag komen.

Oh ja en volgens de ADR moet je een brandblusser bij grote hoeveelheden hebben en een voertuig met een dieselmotor al is er een vrijstelling tot 1000 punten, maar die regel dateert uit 2003, dus niemand weet of die vrijstelling nog geldt hahaha

lokkebrood om je de winkel in te krijgen tegen inkoop van de hand doen en hopen dat je meer koopt
1 x geweest wat een ellende toen met wachten kan misschien verbetert zijn maar toch wil het niet meer meemaken

Hele fijne actie hoor, voor dat geld kun je er niets verkeerd aan kopen.

7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.

7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.

Precies, ik haal er ook een zink fontijntje, en een goede heron cake er bij. prima setje lijkt mij

Had Precies hetzelfde samengesteld :D Maar het zinkfonteintje is toch gewoon 1 voor 12 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan