agentbigfoot
VWC lid
wanneer komen de 7 andere potjes online? dan ga ik er denk ik wel wat bestellen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
iemand bekend met de grenscontrole daar?
ben van plan om er meer dingen te gaan bestellen.
Snelweg niks afgelopen jaar binnendoor wel richting nijmegen maar wodd gedoodgt
volgens hayo, zat mijn bestelling op dit moment rond de 90KG.
als de grens controle wel vrij streng zou zijn kan ik eventueel door duitsland zelf terug rijden.
woon in drenthe aan de grens.
Snelweg niks afgelopen jaar binnendoor wel richting nijmegen maar wodd gedoodgt
Dat is sowieso verstandig; de boetes in duitsland zijn een lachertje vergeleken met de Nederlandse als ze je pakken en ze het niet gedogen...
dacht dat je in duitsland tot 1500kg mag laden zonder ADR
ah op zon manier, thxDit gaat over controle in nederland op duits vuurwerk. Het word vaak gedoogt tot 40 kg
Dus geen probleem als je eerst je kofferbak vol laadt in NL en vervolgens de grens over gaat om nog even wat in Duitsland op te pikken?
lokkebrood om je de winkel in te krijgen tegen inkoop van de hand doen en hopen dat je meer koopt
1 x geweest wat een ellende toen met wachten kan misschien verbetert zijn maar toch wil het niet meer meemaken
7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.
7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.