34e VUURWERKFESTIVAL in 2013 Scheveningen

Ziet er toch goed uit, bedankt voor de films ook!
Ook dit jaar komt het er weer niet van om te gaan, maar moet het toch weer eens doen. :wink:

Denk t wel idd.

Of met de Citta of met de auto en het laatste stukje fietsen.
Ga nu even zoeken voor gratis parkeren daar in de buurt.

Anders knal ik op de Citta heen en weer :p

wat ik altijd elk jaar doe is, als je net voor de gevangenis links afslaat de woonwijk in, zijn daar altijd nog wel plekjes en dan ongeveer een kwartiertje fietsen naar de boulevard
En die zijn ook gratis

leuke films michel.
Ziet er nog best mooi uit die finale.
Maar als ik het drama van het parkeren hoor, 15 euro voor even parkeren vindt ik dat ook wat te gortig, dus denk dat ik het skip. Mischien veranderen me plannen vanavond nog.

http://www.rfgfireworks.nl/?p=62 Hier plaats ik dan al mijn beeldmateriaal.
Nog bezig met uploaden, maar het volgt snel genoeg.

Vanavond ga ik dus weer met het openbaar vervoer en mijn zusje.
Hopen dat alles mee zit. Weer mooi blijft. En ik op tijd thuis kom.

En volgende week vrijdag/zaterdag weer.

Snap niet wat men zo slecht vond aan Duitsland. Ik vond de finale helemaal geweldig. Al die mooie kleuren, zo'n volle lucht. Goed ik ben t dan ook niet gewend, misschien is dat t?

Zoals ik op de vids kon zien, vond ik België mooier. Maar de finale van Duitsland was wel top/kleurrijk! Ik ga vanavond ook aar eens richting het strand, alhoewel ik wel een stukje moet rijden (Kom uit oost nederland...), Maar inderdaad, gezellig met de vrouw op het strand vuurwerk kijken, moet gezellig zijn!

Tot vanavond!

Ben er gisteravond ook geweest. heb me weer super vermaakt. eerste show was echt leuk om naar te kijken.
leuke afwisseling en een paar serieuze salutes op het eind heerlijk :P

show 2 vond ik een beetje een laag tempo in zitten, zaten wel mooie shells tussen. viel me op dat ze veel meer recht omhoog shoten ipv waaiers ed. finale was wel echt dik :D

vanavond weer. hopelijk volgende week ook weer :)

twee erg leuke shows gezien! show 2 vond ik ietsjes minder doordat het wat rommeliger overkwam en het tempo wat lager was dan show 1. Ook vond ik dat er iets teveel falling leaves effecten inzaten. Een aantal oké, maar om nou gelijk de helft van de show falling leaves shells te gebruiken... Nuah. geef mij maar een paar dikke salutes :D de finale van show 2 was wel weer erg hard!

hier mijn filmpje van show 1 Veel kijk plezier :D

Heb het idee dat jij mijn kale bats staat te filmen aan het einde haha.
Net een echte duitser he haha...

Mijn vervoer staat klaar voor vanavond.
Een Citta met jerrycan :p Rijd zo t strand op jongeh, burnout!!

Hopelijk valt het zekers mee, ik ga lekker op het strand zitten, maak een mini picknick met het gezin en ga genieten van de shows.

Ik ga rond 18 uur knallen dus ik hoop rond 19 uur daar te zijn.
Zullen we weer een beetje verzamelen aan de ingang van die pier net als gisteren?

Beter laat dan nooit...
Hier nog mijn beelden van "de show van België".
De eerste show dus om precies te zijn.
Ik vond zelf de show van België het mooist, voornamelijk omdat ik groot fan ben van salute-finale's :yes:

Alles vanuit de hand gefilmd, maar vond het toch nog wel de moeite waard om te uploaden :)

Ik zal vanavond ook filmen, met statief dit keer.

Jwtjuh :bye:

Zo ook weer die kant op :-) ben eerst ff een drankje doen. ik Kom daarna na de pier en anders ongeveer naar de plek waar we gisteren stonden :-)

Back
Bovenaan