aartvanmaren
VWC lid
Wat duurt het toch weer lang . Sta al 15 min te wachten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben op locatie.
Ga ff een rokertje en een kouwe doen op t strand rechts van de pier.
Kom daarna wel even naar boven.
Thanks manNice je intro man.![]()
Zo tot morgen, ik hoop dat belgie de eerste ronde wint . De andere dagen ben ik ook van de partij .
Belgie de eerste ronde wint ?
Ik denk dat dream fireworks het nep festival wint.
Heerlijk dat gejank altijd.
Maar wat toch wel het ergst was, was wel het openbaar vervoer. Serieus, Den Haag, als je het niet aan kan met je HTM, organiseer zo'n evenement dan ook niet. Serieus. Vergeleken met gisteren reden er veel minder trams. Wel veel meer bussen. Maar goed wat heb je daar aan als er geen 1 stopt. Qua trams, zelfs als ze er eindelijk waren, zaten ze zo vol dat de tram bijna uit zijn voegen explodeerde. Zelfs in Parijs niet zo'n drukte rond spitstijd meegemaakt, echt bizar. Sorry maar nee, HTM heeft weer als vanouds extreem gefaald.
Herkenbaar. Voorgaande jaren precies hetzelfde ervaren. De donderdag en vrijdag (rustig) extra veel trams, en zaterdag extreem druk (record aantal bezoekers) en 2 trams. Ik stom verbaasd, want "gisteren stonden hier zo'n 10 trams in een rij te wachten en was het nog rustig".
Ach ja. Als je geen haast hebt, kan je wachten tot je wel normaal erin kan. Al moet je wel opletten op de vertrektijden van de treinen (als je daarmee gaat), dat je niet te laat bent.
Als ik volgende week ga, ga ik op een zaterdag en hoop dan dit wéér niet mee te maken.