Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
- Lang niet alle spelregels (bijvoorbeeld geld terug i.p.v. vervangend artikel) zijn keurig vastgelegd bij elke dealer.
In alle haast moet je dan een vervanger gaan zoeken of met de dealer ruzie maken omdat die naar eigen inzicht een vervanger meegeeft met welke je het niet eens bent.
[...]
Edit: Importeurs kunnen er overigens ook wel wat van. Die laten (ondanks de vele consumentbestellingen) hun producten vaak laat overkomen, waardoor er een tekort onstaat of een vochtige bende.
Hieruit kan ik concluderen dat vele importeurs/dealers de consument niets kan schelen, enkel de winst. Geeft maar weer aan dat wij zwaar genaaid worden (ook qua prijzen).
Het jaar van...
Kruitinhoud die niet kloppen met wat er gezegd wordt.
Het jaar van...
Kruitinhoud die niet kloppen met wat er gezegd wordt.
regen? ik heb redelijk weinig regen gister en vandaag gehad. gelukig. ik vind het wel jammer dat het Nederlands vuurwerk zo achteruit gaat.
link:
http://www.youtube.com/watch?v=fpzaEWs2thA
2012, dat de overheid een vuil spel speelt met de vuurwerker
Oh? Waar dat?
Mooi filmpje. laat ook goed zien waarom ik echt klaar ben met nederlandse rotjes.
dat is nog niet het enige, ik heb meerdere malen bij nederlands knalvuurwerk gehad dat de lontjes ZEER slecht aan gingen. echt alsof het in een bak met water heeft gelegen. of dat als je ze weg gooide dat ze uit gingen.
dat heb ik nog nooit ondervonden bij nitraten of vlinders. altijd eventjes aansteeklontje ertegenaan en ze branden, vaak hoef je niet eens te blazen of te klooien.
ook daar zie je dus een groot verschil in kwaliteit. een lont moet het gewoon doen. je hebt er niks aan als ie weer uit gaat en het lontje als maar korter word. zeker als je met knalvuurwerk te maken hebt.
op siervuurwerk uit nederland is het vaak al veel beter voor elkaar. waarom dan niet bij die rotjes meuk..