pyrofreak1819
VWC lid
meestal wel weer positief omdat ik dan nog kan nagenieten van het vuurwerk, begint vaak eind januari dat ik denk hmm duurt nog wel heel lang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had het niet beter kunnen verwoorden.Voel me ontzettend dankbaar dat ik de financiële ruimte heb om een flinke lading vuurwerk de lucht in te jagen.
Voel me verbonden met de buurt, omdat je iedereen weer eens face to face ziet en er een feestelijke sfeer hangt. Vrolijke gezichten en leuke initiatieven. Zelf de vuurton en vuurwerk geregeld en een andere buurvrouw had om 00.15 de bitterballen klaar. Voor mij is die verbondenheid waar oud en nieuw om draait.
Tegelijkertijd zuur dat dit waarschijnlijk de laatste keer op deze manier was.
Zoals @ATF ook zegt: Een voldaan gevoel.
Ja was mooi en een voldaan gevoel inderdaad; maar als ik zie hoe mensen nu met vuurwerk omgaan heb ik vrede met een totaal verbod.Had het niet beter kunnen verwoorden.
Er vlogen in uw straat compounds en fonteinen door de lucht?maar als ik zie hoe mensen nu met vuurwerk omgaan heb ik vrede met een totaal verbod.
maar wel fijn dat de drukte weer voorbij is nu .