Plintje
VWC lid
Hahaha ja, deze staat al het hele jaar voor vandaag op de planning. Dus voor iedereen die hier nu komt voor de demo beelden. Sorry!Je vind wel het moment hè... Kuiper demo... en jij upload je eigen filmje![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha ja, deze staat al het hele jaar voor vandaag op de planning. Dus voor iedereen die hier nu komt voor de demo beelden. Sorry!Je vind wel het moment hè... Kuiper demo... en jij upload je eigen filmje![]()
Eens op de Magnum demo velen malen beter kwa dreun, wellicht dat daar dan toch wellicht een sample is geschoten.Ik vond hem lang niet zo denderend als de versie van afgelopen Magnum demo. Kleuren, spreiding en burst prima, maar de lompe dreunen waar eerst mijn mond van openviel is er echt uit. Zal straks alles uploaden

Waarschijnlijk is er de vorige keer een batch 2024 geschoten of het is een maandagmorgen bak vandaag

Tja, geen kooi meer hè. Vond alles wel tegenvallen. Niks klapt echt meer. Behalve wat van Riakeo.Ik vond hem lang niet zo denderend als de versie van afgelopen Magnum demo. Kleuren, spreiding en burst prima, maar de lompe dreunen waar eerst mijn mond van openviel is er echt uit. Zal straks alles uploaden
Was al bang voor deze comment, zelf ook erg huiverig voor de uitkomst in de straatTja, geen kooi meer hè. Vond alles wel tegenvallen. Niks klapt echt meer. Behalve wat van Riakeo.
Laat staan met windkracht 4 a 5 wat het vaak is helaas... de " echte icb " had daar al moeite mee maar wist zich nog aardig staande te houden. Als je deze variant met windkracht 4 a 5 afsteekt kan je er vanuit gaan dat het nog sneller kapot waait helaas...Was al bang voor deze comment, zelf ook erg huiverig voor de uitkomst in de straat
Heb het filmpje van een mede fanaat hier op het forum doorgestuurd gekregen. Ik moet zeggen... met de uitwerkingen niks mis mee. De gemiddelde consument zal er blij mee zijn. Maar je kan puur zien waar andere producten zonder kooi ook last van hebben. Het kistjes kracht. Dat is hier ook helaas weg.
Bedankt voor je het filmpjeHij zal het vanavond vast online posten hier.