1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Bah Magnum/Broekhoff. Leugentjes... is Riakeo dan echt de enige die die in de voetsporen van Funke/Argento treedt door geen samples te posten of filmen. En Wolff natuurlijk met hun laatste video's.

Youtube heeft me verhinderd alles te uploaden. Moest een verificatie sturen om de uploadlimiet te omzeilen, die nu binnen 24 uur beoordeeld wordt. Schiet lekker op dit... :bonk: :frusty:

Nou, zeg het maar; batch verschil? Want massaproducten als deze worden vaker bij meerdere fabrieken georderd. Hij was nu saai, schoot wel net zo hoog maar met minder burst en (dus) spreiding bleef er een stuk minder van over.... Kan wel eens (weer) loterij zijn welke batch je in handen krijgt. Ik weet nog niet of ik het om 00u aandurf...als je dan deze versie krijgt, en de versie van de winkeldemo verwacht, stelt hij dan teleur. Hij was niet lelijk, goeie kleur en mooie brocade goed gevormd, de burst niet zacht (gewoon ok) maar de spreiding van vroeger en dikke boem van demo eerst zaten er niet in.

Maar nee; die toen was ook niet met kooi, want die heb ik in de straat gehad en die was nog duidelijk tandje bruter...

Lijkt beetje loterij te worden zo, en dat is met de bak geld van nu voor zo'n doossie niet prettig....

Heb het filmpje van een mede fanaat hier op het forum doorgestuurd gekregen. Ik moet zeggen... met de uitwerkingen niks mis mee. De gemiddelde consument zal er blij mee zijn. Maar je kan puur zien waar andere producten zonder kooi ook last van hebben. Het mist kracht. Dat is hier ook helaas weg.

Bedankt voor je het filmpje 😉 Hij zal het vanavond vast online posten hier.

Laatst bewerkt:
Was al bang voor deze comment, zelf ook erg huiverig voor de uitkomst in de straat
Laat staan met windkracht 4 a 5 wat het vaak is helaas... de " echte icb " had daar al moeite mee maar wist zich nog aardig staande te houden. Als je deze variant met windkracht 4 a 5 afsteekt kan je er vanuit gaan dat het nog sneller kapot waait helaas...

Heb het filmpje van een mede fanaat hier op het forum doorgestuurd gekregen. Ik moet zeggen... met de uitwerkingen niks mis mee. De gemiddelde consument zal er blij mee zijn. Maar je kan puur zien waar andere producten zonder kooi ook last van hebben. Het kistjes kracht. Dat is hier ook helaas weg.

Bedankt voor je het filmpje 😉 Hij zal het vanavond vast online posten hier.

Hier issie. Kooiloos is een beetje vergane glorie..

Back
Bovenaan