1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Had nog een gekooide 2024’er staan die ik vorig jaar niet geschoten heb ivm de harde wind.
Dit jaar wel geschoten, nu de wind wel goed was. Wat een gruwelijk dik blok zeg…Die burst, die spreiding…Dat dat ooit legaal gekunnen heeft is echt bizar! Maar mij hoor je niet klagen, deze was echt geweldig! Deze knalde, samen met een gekooide event sky symphony en een Golden colour box van Zena alle andere 100sh 30mm blokken er met gemak uit!
De enige die harder was, was de 30mm van de extreme mixed caliber.
Absolute topper!!!

Hier nog 3 stuks geschoten van de '24 batch met kooi. Wat een beukers zeg. Deze aan het einde van de finale geschoten voor het toetje. Deed het echt heel erg goed, leken wel prof. Dikke beukers!

Had 'm dit jaar voor het eerst. Heb vaak getwijfeld maar 'm uiteindelijk nooit genomen omdat ie me toch wat eentonig leek, maar wat een ontzettend dikke bak was dit in de straat zeg! Harde klappen en dikke spreiding, een van de toppers van de avond. Had de ongekooide '25 versie.

Damn, wat een geweld was dat! Echt een mooie combi om de Insane Crown Bomber van Broekhoff te combineren met 3 keer de Rain Man van Pangu. 4 keer Rain Man was de bedoeling maar 1 had er geen zin in. Echt een enorm geweld kwam uit deze combinatie 💯

Wat een enorme doos is het toch he, iedere keer valt het me op hoe groot deze is tov de andere.
Ik heb deze bak voor het eerst gehad afgelopen oud en nieuw en wat een joekel inderdaad..

Heb wel eens voor een etalage gestaan en de dummy hiervan gezien maar dacht toen, dat zal wel niet kloppen die grootte.. 😂😂

Bijlagen

• 20251231_131059.jpg
    20251231_131059.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 21
Back
Bovenaan