1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Deze deed het uitstekend zonder kooi
De Mystery deal van Vuurwerk outlet de 100 shots showbox die ik er achteraan schoot beukte hem er wel faliekant uit, die was echt niet normaal goed.

Ik heb er twee. Net eentje geschoten, batch 636-2025-1 en die was echt wel bruut. Staan er ook vlak onder. Klappen dreunde goed op de oren en mensen in de straat vonden het ook prachtig.

Burst kan ook te hard zijn en door de oude versie zijn de standaarden gewoon te hoog geworden. Voor kooiloos was deze meer dan prima, heel sierlijk.

De ICB gekocht na een gesprek met iemand tijdens de freakavond van Pap. Was één van de betere die hij had tijdens de jaarwisseling 2024-2025. Tijdens de demo viel deze volgens een aantal enigszins tegen. Daar zat ik dan ik mineur.

Gisteren dus zonder teveel verwachting de ICB afgestoken. WAT EEN BAK! Werkelijk prachtig!

Vond de 2025 versie erg gaaf! Had 'm voor het eerste en was wat teleurgesteld na de laatste video's, maar vond het in de straat een super compound! Erg mooi!

Heb de '24 versie geschoten in combinatie met de Gracefulness en de Elegance. Duidelijk de dikste burst van de drie! Een heerlijke beuker is het 😍

Te zien vanaf 1:03:

Back
Bovenaan