1.2" Freestyle Madness 100

Gizmo heb ik qua zn info wel aardig hoog zitten dus als hij dat bevestigd zal dat wellicht wel zo zijn.

Mocht deze bak idd uit het assortiment zijn zou dat echt heel zonde zijn helaas. Zelf heb ik de freestyle bij valk in bestelling staan dus we gaan het zien.

Mocht deze doos niet doorgaan en wellicht ook nog dat gekut weer met die kooien dan ben ik nu onderhand 80/90% van mn bestellingen kwijt voor dit jaar.

Bedankt iig voor de info @PyroTiel
Ik denk dat jij een van de gelukkigen bent van rest voorraad uit hun eigen bunker. Anders zou ik ze even berichten als ik jou was 👌 Ik was bij valk helaas te laat toen waren ze al uitverkocht.

Oef dat is wel echt ontzettend zonde, een van de beste 100sh 1.2” van magnum in mijn ogen en stond op mijn must-have lijst. Was al kooiloos dus snap de zet niet helemaal. Hopelijk komen ze met mooie nieuwe vervangers!

Jammer, stond hoog op de lijst! Niet vroeg in het jaar gekocht in de veronderstelling dat deze nog terug zou komen! Mss dat er in het najaar nog enkele winkels zijn met kleine restvoorraden, maar dat zal dan wel een normaal prijslabeltje krijgen!

Had deze 2 jaar op de wensenlijst staan, 1x afgekeurd en vorig jaar bewust laten staan ivm aankomende kooienverbod, hopelijk dit jaar nog ergens meepakken

Back
Bovenaan