1.2" Freestyle Madness 100

Nou dan had jij een maandagmorgen exemplaar.. want man o man wat een dikke bak! Blinkers onwijs helder met gave kleuren en harde burst! Goudcake ook echt gigantische boeketten en een mooi tempo! En dat kooiloos.
Omstanders waren ook razend enthousiast.

Jullie hoeven niet te klagen dat deze is afgekeurd. Viel berhoorlijk tegen, vrij kleine effecten en zachte burst

Vanavond deze ook geschoten, zonder twijfel in mijn top 3 compounds van dit jaar. Dikke klappen, goede spreiding en blinkers mooi fel van kleur

Ik ben ook niet super enthousiast, lancering was harder dan de burst. Ik vond deze de minste burst hebben van alle producten van Magnum die ik had, waaronder de Platinum Sensation die ook kooiloos is (en natuurlijk de Total Display met 18mm). Ook klapten niet alle effecten even mooi open. Nee, leuke bak maar niet meer dan dat en dan doel ik ook met name op de prijs. Voor dat geld heb ik leukere compounds gezien (Breakout, Lion, Insane Crown Bomber etc.) Zal nog wel even een video uploaden.

Laatst bewerkt:
Hierbij de video, nu ik zelf de video terugkijk, vind ik hem alleen maar harder tegenvallen. Oordeel zelf.

Deze 2x geschoten, 1x om 18:00uur en 1 in het 00:00 project. Ze waren heftig. Bij de mine die hier uitkomen voel je het in de voeten. Spreiding/burst ook goed.

Deze 2x geschoten, 1x om 18:00uur en 1 in het 00:00 project. Ze waren heftig. Bij de mine die hier uitkomen voel je het in de voeten. Spreiding/burst ook goed.

Zal wel een maandagochtend product hebben gekregen dan, want op mijn video vind ik de spreiding alles behalve goed bij sommige schoten.

Hierbij 2021 batch, gefilmd met een gorpro, wat de kleur niet ten goede komt in het donker. ik vond de spreiding en burst gewoon dikke prima!

Aanrader dikke klappen en zeker bij de lancering voel je echt wel dat hij gelanceerd wordt. Ook hier trouwens de 2022 batch

Dacht dat deze afgekeurd was, maar was dus te laat voor 2023 begrijp ik? Heb hem op de lijst voor dit jaar

Zo die komt wel lekker over zo. Kleuren staan er vel op en de spreiding ziet er ook dikke prima uit.

Mooi boxje hoor, je ziet en hoort gewoon de kwaliteit van Magnum vuurwerk. Hopelijk kan ik deze meepakken in een freakactie.

1e en 3e cake vind ik prachtig, eindcake met weeer dat donkere kamuro goud (ipv ns mooie brocade) minste. Die had ook gewoon de witte blink met die dragon eggjes gemogen. Overall wel mooie box!

Back
Bovenaan