1.2" Freestyle Madness 100

Ik vond de eerste cake een beetje tegenvallen. Daarna is het genieten.

Ben ik met je eens, maar persoonlijk vind ik het wel meevallen hoeveel goede 100sh 30mm boxen er de Nederlandse markt verkrijgbaar zijn. Deze is daar een hele mooie toevoeging aan ondanks de eerste cake dan wel iets minder is in vergelijking met de andere 3

Dit weekend 10% korting op alles dat in de demo geschoten is.
Code: vuurwerkshow

Edit: dat was al duidelijk zie ik :wink:

Dit was mijn eerste blok om 00u. Wat een rammer, en totaal geen last van de wind. Grote, volle effecten, heldere kleuren en een goede burst. Dan te bedenken dat deze zonder kooi geleverd wordt..

Wat een box was dit zeg! De lancering van de bombettes maakten al een behoorlijke indruk. Al bij de eerste schoten had ik zo iets van "WOW wat gebeurt hier?!". De effecten zijn echt top, de grootte van de uitwerkingen en de burst net zo! Ik heb een aantal toppers gehad, maar dit is de enige waarvan ik denk dat hij er nog een keer zal moeten komen! Klein detail: let op de mooie mines :wink:

Alleen een puntje vanuit het perspectief van een vuuwerkliefhebber: is dat ik de volgorde erg vreemd vind. Ik zou eerder zeggen: cake 3 > cake 1 > cake 2 > cake 4. Dat zou veel mooier op elkaar aansluiten.
De Crackling finale past wellicht niet geheel bij de andere effecten, maar storend vond ik het ook niet als laatste cake. Het is een waardige afsluiter en spectaculair door het tempo waarin deze cake schiet.

Enorm genoten van dit blok! Geniet van de film :D

(Wij hadden wel veel last van de wind)

Laatst bewerkt:
Wat een box was dit zeg! De lancering van de bombettes maakten al een behoorlijke indruk. Al bij de eerste schoten had ik zo iets van "WOW wat gebeurt hier?!". De effecten zijn echt top, de grootte van de uitwerkingen en de burst net zo! Ik heb een aantal toppers gehad, maar dit is de enige waarvan ik denk dat hij er nog een keer zal moeten komen! Klein detail: let op de mooie mines :wink:

Alleen een puntje vanuit het perspectief van een vuuwerkliefhebber: is dat ik de volgorde erg vreemd vind. Ik zou eerder zeggen: cake 3 > cake 1 > cake 2 > cake 4. Dat zou veel mooier op elkaar aansluiten.
De Crackling finale past wellicht niet geheel bij de andere effecten, maar storend vond ik het ook niet als laatste cake. Het is een waardige afsluiter en spectaculair door het tempo waarin deze cake schiet.

Enorm genoten van dit blok! Geniet van de film :D

(Wij hadden wel veel last van de wind)

Sluit ik mij volledige bij aan, wat een Beuker.

Die van mij had de gang er ook goed op. Heerlijk!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was echt een ontzettende rammer, de grond trilde gewoon bij het lanceren van de bombettes, heerlijk!

Zo dan, die komt wel echt goed over op film. En dat zonder kooi, knap werk van Magnum. Deze kan wel op de lijst, vind die kleuren echt mooie en een heerlijk tempo.

Ik kreeg deze als vervanger van de 1,2 mystic bounce display, die blijkbaar was afgekeurd. Mooie box inderdaad :thumbsup:

Back
Bovenaan