1.2" 100sh Extreme Fireworks Show Magnum Vuurwerk

Denk dat er enkel nog inruil(tegen afkeur)exemplaren opduiken die niet opgehaald zijn om gewoon weer in Bels te verkopen. Dus beter daar naar Alpeco of Knalgoed ervoor

Denk dat er enkel nog inruil(tegen afkeur)exemplaren opduiken die niet opgehaald zijn om gewoon weer in Bels te verkopen. Dus beter daar naar Alpeco of Knalgoed ervoor

Ze staan daar niet op de sites.. en verwacht dat je er dan minstens 180€ voor moet neerleggen mochten ze wel komen.

Hij is in BE te krijgen maar dan ook wel tegen een BE prijs, in de aanbieding bij een shop voor pyro's onder de naam Nuclear Sunrise voor maar 170 Euro :bonk:

Deze kon ik toch ook niet weerstaan. En nu maar hopen dat ik deze wel krijg en niet net als bij de 1.2" Total Event Box een totaal andere box meekrijg...

Deze was er eerder dus dan zou de Showdown de omlabeling zijn en in dit geval dus een 3/4 omlabeling. Zou de Showdown ook net zo goed presteren?

1000055422.jpg
1000055426.jpg

Om duidelijk te scheppen vanwege de berichten in de chat: dit is het product bij Bredavuurwerk. En niet de Snowdown, duidelijk de EFS toentertijd, de Showdown was toen nog niet in de picture (18 maart 2024). Foto van de EFS getoond. Was na enkele stuks ook gelijk uitverkocht. Als het goed is zou de EFS dus ook uitgeleverd moeten worden en niet de Snowdown voor de heren die ook actief zijn op dit forum en die de EFS besteld hebben, net als ik.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1802460
Bekijk bijlage 1802461

Om duidelijk te scheppen vanwege de berichten in de chat: dit is het product bij Bredavuurwerk. En niet de Snowdown, duidelijk de EFS toentertijd, de Showdown was toen nog niet in de picture (18 maart 2024). Foto van de EFS getoond. Was na enkele stuks ook gelijk uitverkocht. Als het goed is zou de EFS dus ook uitgeleverd moeten worden en niet de Snowdown voor de heren die ook actief zijn op dit forum en die de EFS besteld hebben, net als ik.
Haha is die omlabeling discussie nog steeds aan de gang jo? Haha.
Ik heb de EFS ook besteld. Bij het ophalen wil ik precies die doos (foto) op de toonbank zien. Geen enkele andere bak🤣. Zal indd ook niet gebeuren omdat showdown en deze EFS twee andere bakken zijn!

Ik kijk er naar uit! 😍

Edit: zat er in theorie toch naast, nu nog de praktijk afwachten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan