Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat er enkel nog inruil(tegen afkeur)exemplaren opduiken die niet opgehaald zijn om gewoon weer in Bels te verkopen. Dus beter daar naar Alpeco of Knalgoed ervoor
Deze kanjer van een bak is goed betaalbaar en verkrijgbaar nu. In de stad waar NAC speelt. 109 euro
Was eerder dit jaar gespot in Breda. Misschien dat hij ergens nog komt, maar ik zou niet al teveel hoop hebben.Deze was echt heel dik idd. Hopelijk duikt deze nog ergens op in NL
Omlabeling van de showdown.
Is voor € 115 te verkrijgen in de Kielegat.
Credits voor Brug.
Ik denk dat The Showdown nog niet in de buurt van deze gaat komen.Deze was er eerder dus dan zou de Showdown de omlabeling zijn en in dit geval dus een 3/4 omlabeling. Zou de Showdown ook net zo goed presteren?
Haha is die omlabeling discussie nog steeds aan de gang jo? Haha.Bekijk bijlage 1802460
Bekijk bijlage 1802461
Om duidelijk te scheppen vanwege de berichten in de chat: dit is het product bij Bredavuurwerk. En niet de Snowdown, duidelijk de EFS toentertijd, de Showdown was toen nog niet in de picture (18 maart 2024). Foto van de EFS getoond. Was na enkele stuks ook gelijk uitverkocht. Als het goed is zou de EFS dus ook uitgeleverd moeten worden en niet de Snowdown voor de heren die ook actief zijn op dit forum en die de EFS besteld hebben, net als ik.