Hardstyle Box

Bij mij hetzelfde. Vannacht ook de Hardstyle opgehaald en toen ik de kooi en alles losmaakte voelde hij vochtig aan. Ik heb alle cakes eruit gehaald en op de verwarming gelegd.

Ik heb hem ook, voelt idd wat klam aan. Ik zal hem eens goed laten drogen komende 3 dagen!

Die van ons is nog net niet doorweekt. Dat soort houten plaatje wat in de kooi zit heeft ook soort van schimmelvlekken. Weet niet of 2 dagen drogen genoeg is.

Die van ons is nog net niet doorweekt. Dat soort houten plaatje wat in de kooi zit heeft ook soort van schimmelvlekken. Weet niet of 2 dagen drogen genoeg is.
Dat is balen zeg!
Als je genoeg andere spullen hebt zou ik hem bewaren voor volgend jaar....
Maarja daar koop je het nu niet voor

Dan zittie wel ergens halverwege de cake.. Op de films is me ook geen mine opgevallen. Maar moet idd wel een mine zijn, staat ook op 'combinatie enkelschots buizen en mijnen'.

Goedemiddag,

Misschien een beetje een stomme vraag maar ik heb de Hardstyle box ook zojuist opgehaald, en ook de mijne voelt wat vochtig aan, dus ook uit de doos gehaald en te drogen gelegd. Maar moet je alle potten echt allemaal los van elkaar afsteken? Of zijn deze ook te koppelen zodat het 1 geheel word?

Groetjes

Goedemiddag,

Misschien een beetje een stomme vraag maar ik heb de Hardstyle box ook zojuist opgehaald, en ook de mijne voelt wat vochtig aan, dus ook uit de doos gehaald en te drogen gelegd. Maar moet je alle potten echt allemaal los van elkaar afsteken? Of zijn deze ook te koppelen zodat het 1 geheel word?

Groetjes

deze box moet je doorlonten zo dat het 1 geheel is.

Ook net de box opgehaald ,viel mij meteen op dat de kooi er van af was gehaald ? vuurwerk zat zelfs op zn kop in de box
verder ook hier vrij vochtig ,,,
maar merk nu bij veel boxen dat het klam aan voelt

Goedemiddag,

Groetjes

Hoi welkom !

Je moet ze dan doorlonten. Als je het forum doorspit kom je heel veel info tegen hoe dit het best werkt.
En als je even geduld hebt komen er in dit topic ook wel foto's tevoorschijn hoe iedereen dit doet met deze box.

Die ik net opgehaald heb is gelukkig droog, aan de buitenkant tenminste.
Het is wel heel erg verleidelijk om gewoon even één tube los te halen en deze te schieten om te kijken of de boeketten een beetje netjes zijn :angel:

Back
Bovenaan