harry janssen
VWC lid
Jij hebt wel heel veel vrije tijd he
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij hebt wel heel veel vrije tijd he
Komen we morgen op terug....Jij hebt wel heel veel vrije tijd he,er zitten trouwens copyrights op mijn foto's dus daar moeten we het nog effe over hebben man
![]()
Nee eigenlijk had ik die wel voor jou in de actie moeten gooien, maar misschien komen we daar morgen samen in een gesprek nog wel uitDe eerste die me morgen herkent krijg morgen een gratis extreme showcase van Jan begreep iken wordt bij de bestelling van grensknaller verekend
Zit de hele dag al herhalingen van Freek in het wild te bekijkenkomen er nog meer van dit soort acties, want dan ga ik de hele nacht even wat diergeluiden oid oefenen![]()
Wat zij ik eerder??? Truc 23Nee eigenlijk had ik die wel voor jou in de actie moeten gooien, maar misschien komen we daar morgen samen in een gesprek nog wel uit![]()
Je zal er maar de tijd voor hebben, omgZit de hele dag al herhalingen van Freek in het wild te bekijken![]()
Nee dan kan je beter s'nachts dierengeluiden oefenen manJe zal er maar de tijd voor hebben, omg
Dat doe ik als ik weer eens mag van mijn vrouw. Dan komt de hele dierentuin voorbijNee dan kan je beter s'nachts dierengeluiden oefenen man![]()

Gewoon langskomen man! Ik ga niet van alles aansmeren, maar je mag natuurlijk altijd vragen of ik nog iets kan betekenen als je nog een specifiek product voor ogen hebtVraag mij af of het wel verstandig is te gaan, wil de Full Throttle weliswaar nog aan mijn lijstje toevoegen, maar ben bang dat Jan mij nog van alles gaat proberen aan te smeren. Kan hem beter online bestellen, voor de veiligheid voor mijn banksaldo en voor me zelf ( lees vrouw, thuisfront, bankslapen etc. )
Nee vanuit een freak ! Dat is onmogelijkGewoon langskomen man! Ik ga niet van alles aansmeren, maar je mag natuurlijk altijd vragen of ik nog iets kan betekenen als je nog een specifiek product voor ogen hebt
En je kunt daar ook een Nee als antwoord terugkrijgen natuurlijk![]()
Komop ouwe baas. Zal niet de eerste keer zijn dat je het jaar afsluit op de bank...Vraag mij af of het wel verstandig is te gaan, wil de Full Throttle weliswaar nog aan mijn lijstje toevoegen, maar ben bang dat Jan mij nog van alles gaat proberen aan te smeren. Kan hem beter online bestellen, voor de veiligheid voor mijn banksaldo en voor me zelf ( lees vrouw, thuisfront, bankslapen etc. )
Ik wist wel dat wij werden geobserveerd. Ga de gordijnen toch maar weer dicht doen in de woonkamerKomop ouwe baas. Zal niet de eerste keer zijn dat je het jaar afsluit op de bank...

Als je nou bij het aftikken van die bak een mongoolse keelzanger nadoet bij de kassa krijg je wellicht ook een dikke korting @Torrr.Vraag mij af of het wel verstandig is te gaan, wil de Full Throttle weliswaar nog aan mijn lijstje toevoegen, maar ben bang dat Jan mij nog van alles gaat proberen aan te smeren. Kan hem beter online bestellen, voor de veiligheid voor mijn banksaldo en voor me zelf ( lees vrouw, thuisfront, bankslapen etc. )
Ik vraag me werkelijk af hoe je aan deze hobby komt Waltr…Als je nou bij het aftikken van die bak een mongoolse keelzanger nadoet bij de kassa krijg je wellicht ook een dikke korting @Torrr.
Hier, ken je alvast ff oefenen:
Dit kun je niet leren, zo word je geboren....Ik vraag me werkelijk af hoe je aan deze hobby komt Waltr…