[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Ja, ik was begonnen met testen maar toen ging de batterij leeg omdat ik het niet had opgeladen... :bonk: Morgen weer een kans!
Ben nu vooral meerdere dagen bezig geweest met alles recht trekken en de orders te controleren van de leveranciers, sluipen vaak foutjes in bij dit soort wisselingen.

Toevoegen van nieuwe artikelen kost ook altijd even tijd, zeker omdat we altijd proberen de kleuren en effecten ook goed te vermelden bij de compound boxen. Er staan er trouwens nog 2 extra op om het assortiment nog iets verder te vullen:

Dragon Attack en The Eastern Eclipse

Hahaha kan gebeuren toch, kan me voorstellen dat jullie nu super druk zijn dus dat soort kleine dingen gebeuren dan.

Leuke toevoegingen ook die twee extra boxen!

Even goed succes met alles man en uiteraard wachten we je Cat.1 testje dan nog even af.

We hebben vandaag even getest. Ik kan vertellen dat:

1. Met 1 batterij lading kun je ongeveer 20x iets aansteken
2. We hebben 25 fonteinen (dus 25 lontjes) aangestoken en daarna deed het apparaat het nog prima.
3. Helaas is het apparaat wel gevoelig voor hitte, maar als je het gebruikt op een cake dan is het geen probleem, dan valt hij naar benden weg van de directe-vlam bron.

Na 25 fonteinen zijn we gestopt, natuurlijk zie je wel bepaalde brandplekken en is het allemaal niet meer mooi geel, maar ik ben er van overtuigd dat hij nog wel minimaal 10x mee zou gaan.

Meer is ook hier te lezen: https://vuurwerkpap.nl/diverse-handleidingen

Dan na al het werk van dit weekend kunnen we weer een beetje vooruit kijken en dan is er natuurlijk de vraag: Doen jullie ook aan BlackFriday? Het antwoord daarop: ZEKER! We gaan in de week van Black Friday zeker net als vorig jaar weer werken met een week-actie en dagelijkse acties + Op Black Friday zelf natuurlijk een paar echte super scherpe deals!

Daarna gaan we het actie seizoen sluiten en zullen we vast nog wel af en toe met een kleine actie komen, maar geen grote acties meer.
Tijdens de verkoop dagen hebben we dit jaar wederom het voornemen om nog wat leuke dag-acties te gaan doen!

Back
Bovenaan