Als we toch mogen kiezen!Leuk ontvangst weer gisteren hier - dank daarvoor, helpt het vuurtje in mij ook weer wat aan te wakkeren merk ik... Welk product zie jij graag nog in de weekdeal voorbijkomen?
Stellar
Jackhammer
Full Assault
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als we toch mogen kiezen!Leuk ontvangst weer gisteren hier - dank daarvoor, helpt het vuurtje in mij ook weer wat aan te wakkeren merk ik... Welk product zie jij graag nog in de weekdeal voorbijkomen?
Ey er moet toch brood op de plank komen heAlleen maar voor eigen gewin dit he? Hahaha
Ja dat had ik ook wel bedacht maar het kan ook een tactiek zijn om je op het verkeerde been te zetten![]()
Supernaut II
Ow das geen cake![]()
lm nu ik terug in het topic kijk zie ik er niks over dus dit is wss een website restant van vorig jaar ofzo
Denk dat deze nog steeds de Mysterydeal is van Maart dit jaar. Zie:Wie weet, we gaan het zien binnenkort hopelijk.
Lijkt me best een lekker mystery voor 50 euro hahaha.
Ben toch niet gek dus. Maar ik meen dat deze een maand of wat toegevoegd is, wellicht per ongeluk natuurlijk...
Er is er maar één die dat kan beantwoorden.
Jan/Granddessert, nogmaals deze vraag aangezien je het druk had de afgelopen weken.Hoi Jan/Granddessert, even een vraagje: Ik heb deze bestelling bovenop mijn eerste bestelling gedaan, op het tijdvak zoals in de startpost staat (31 dec 23.00/23.30 uur) voor wat betreft "bijbestellingen". Krijg ik nog een afhaalbon waarop mijn twee bestellingen bij elkaar gevoegd zijn, of moet ik gewoon mijn twee afhaalbonnen meenemen op het eerste tijdvak op 29 december? Alvast bedankt voor het antwoord![]()
was idd destijds de breakout van poemaHm, ik ben niet overtuigd...
Volgens mij is de 30MM mystery al eruit dus blijft de 25MM staan.
Er staat ook box en dit betreft een cake.
was idd destijds de breakout van poema![]()
Jan/Granddessert, nogmaals deze vraag aangezien je het druk had de afgelopen weken.
Hoi Jan ,zag zojuist dat het turning boom filmpje weer op de wolff site /vuurwerkland te zien is en daarnaast nog weer andere nieuwe video's ,de producten die ikzelf nog wel zou willen zien en uiteraard in een weekenddeal zijn alle drie uit de buskers lijn ,nl de 6649 el patron ,6658 extreme show en de 6655 thunder tiger ,heb de specificaties nog niet beken maar vindt ze wel lekker afwisselend alle drie ,ben benieuwdLeuk ontvangst weer gisteren hier - dank daarvoor, helpt het vuurtje in mij ook weer wat aan te wakkeren merk ik... Welk product zie jij graag nog in de weekdeal voorbijkomen?
Break out is ook als mystery geweest echter was deze precies 50 euro en die nu op de site staat is 49.95
klopt je hebt gelijk denk ik nu ookNee hoor, de Tyranitar.
Ik lieg het was de Thunderbolt die je toen kreeg.
Ik weet ondertussen niet meer wat wat is met alle mystery deals die ik heb gekocht![]()
klopt je hebt gelijk denk ik nu ook
Goedenavond allemaal,
De 30mm Mystery box is er uit... Even geen tijd om een plaatje op te maken en ik wilde jullie niet onnodig lang in spanning houden.
Voor alle kopers: gefeliciteerd en veel plezier met de Tyranitar!
Fijne avond nog!
Weet ik, maar in de startpost staat niet of je een nieuwe afhaalbon krijgt met samengevoegde bestellingen. Dus vandaar mijn vraag.Staat in de startpost Martin.
Klopt ik ben ik de war met outletHmm was dit wel bij Donadoni? Heb ff geen zin om 40 pagina's door te spitten maar ik geloof je.
nee allemaal mee nemen ,maar ze worden wel samengevoegd qua afhaal moment en zolang het 1e afhaalblok van je bestellingen nog op hetzelfde tijdstip zijn te plaatsen is het zo wie zo geregeld ,heb nu 6 bestellingen staan en die kon ik allemaal nog op hetzelfde tijdsblok plaatsen ,en een berichtje naar jan via dm komt alles goed man !Weet ik, maar in de startpost staat niet of je een nieuwe afhaalbon krijgt met samengevoegde bestellingen. Dus vandaar mijn vraag.