[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Omdat het filmpje nog op zwart staat. Turning boom is eigenlijk de Decibel maar dan zonder kooi.

Elk jaar zeer goed. Hoewel het eerste jaar wel het beste. Die had flink wat grammetjes meer dan in beginsel werd vermeld. Bleek er een sticker over de grammen te zijn geplakt en tikte die de 400 gram aan (toch 20% meer). Misschien dit jaar stiekem weer zo gedaan? Ik zou hem maar bestellen dan👻

Leuk om jullie enthousiasme vandaag weer te zien. Dat geeft een boost voor de rest van het jaar!

Wij hebben deze batches nog niet liggen. Het komt helaas wel meer voor dat er geen reservelont was voorzien. Hoe tegenstrijdig ook, een reservelont zou niet wenselijk zijn in verband met het doorlonten (aldus mijn contact bij Wolff).
Knutselen we er wel omheen, komt goed 😉😇 scheelt ook weer aan tussenpauze/overgangs snelheid

Hoi Jan.

Prachtige community he eigenlijk die vuurwerk liefhebbers!

Ik zie al een tijdje een mystery cake staan voor € 49,95, die wekt sowieso al de interesse, maar dat was je vraag niet.
Wel benieuwd wat dit zou zijn & wanneer die beschikbaar wordt.

Maar... ook zie ik dat je nog 19 Jackhammers (goede batch dacht ik gelezen te hebben) op voorraad hebt staan.
Dit is voor mij geen absolute must maar als deze scherp(er) geprijsd zou zijn is dat wellicht eentje die ik toch meepak icm de Precious Gold & Mystery Cake.

Uiteraard had ik me lijstje al gedeeld dus ik moet wel keuzes maken ivm budget.
Ben benieuwd wat je nog allemaal in petto hebt dit jaar.

Hoi Jan.

Prachtige community he eigenlijk die vuurwerk liefhebbers!

Ik zie al een tijdje een mystery cake staan voor € 49,95, die wekt sowieso al de interesse, maar dat was je vraag niet.
Wel benieuwd wat dit zou zijn & wanneer die beschikbaar wordt.

Maar... ook zie ik dat je nog 19 Jackhammers (goede batch dacht ik gelezen te hebben) op voorraad hebt staan.
Dit is voor mij geen absolute must maar als deze scherp(er) geprijsd zou zijn is dat wellicht eentje die ik toch meepak icm de Precious Gold & Mystery Cake.

Uiteraard had ik me lijstje al gedeeld dus ik moet wel keuzes maken ivm budget.
Ben benieuwd wat je nog allemaal in petto hebt dit jaar.
Die mystery is al geweest

Leuk ontvangst weer gisteren hier - dank daarvoor, helpt het vuurtje in mij ook weer wat aan te wakkeren merk ik... Welk product zie jij graag nog in de weekdeal voorbijkomen?
Ik vermoed dat er een hoop freaks erg nieuwsgierig zijn naar de Starscream van Wolff. Heb jij daar al iets meer info over of deze uberhaubt nog komt of net als de monster phoenix van de baan is ?
Zou voor mij een mooie aanvulling zijn op mijn bestelde scream collectie RTPH, swirling thunder en crazy cyclone.

Ik denk dat je het wel kan raden, gezien de prijs, etc.

Elite Mark Crown Jewel Ultra Box of Elite Mark Giganto of Underground Dictator.

Alle 3 van € 249,95 voor € 159,95 & 25MM.

Maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten!
Ja dat had ik ook wel bedacht maar het kan ook een tactiek zijn om je op het verkeerde been te zetten :D

Back
Bovenaan