VuurwerkExpress
VWC lid
Hahaha, datum uitstellen zodat ze niet terug hoeven betalen?Ik zat net ff op de ticketpagina te kijken.
Nieuwe datum op 3 januari 2026. Snel mijn refund request ingetrokken. Ik heb er zin an!
Bekijk bijlage 1812225
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, datum uitstellen zodat ze niet terug hoeven betalen?Ik zat net ff op de ticketpagina te kijken.
Nieuwe datum op 3 januari 2026. Snel mijn refund request ingetrokken. Ik heb er zin an!
Bekijk bijlage 1812225
Wel bijzonder weer dit. In dit topic word door een forum member aangegeven dat Pyrobrothers van niks weten over het evenement, en nu schijnbaar wel bestellingen zijn die nooit opgehaald en betaald zijn? Maar ze wisten van niks......ergens pagina 31...Ook bij xpyro staat nog een hoop vuurwerk van pyrodise in de bunkers. Dit is echter nooit opgehaald en ook niet betaald.
Wel bijzonder weer dit. In dit topic word door een forum member aangegeven dat Pyrobrothers van niks weten over het evenement, en nu schijnbaar wel bestellingen zijn die nooit opgehaald en betaald zijn? Maar ze wisten van niks......ergens pagina 31...
Wel bijzonder weer dit. In dit topic word door een forum member aangegeven dat Pyrobrothers van niks weten over het evenement, en nu schijnbaar wel bestellingen zijn die nooit opgehaald en betaald zijn? Maar
Xpyro is pyrobrothersPyrobrothers is alleen het schietbedrijf toch? Niet persee opslag beheer?
Dictatuur hahahahaha. Wees blij dat je niet in '39-'45 leefde, kerel.In dit topic mag je schijnbaar alles roepen. Normaliter een strikt dictatuur en censuur beleid op vwc. Maar de mods zeker zelf ook gedupeerd ?
Zoiets noem je sarcasme. wees blij dat je nu niet in Noord Korea woont kerel.Dictatuur hahahahaha. Wees blij dat je niet in '39-'45 leefde, kerel.
Wordt inderdaad maar tijd voor een slotje op deze manier zoals iemand dat eerder opperde.
Kwam niet heel sarcastisch over eigenlijk, maar goed dat is het nadeel van plane tekst I guess.Zoiets noem je sarcasme. wees blij dat je nu niet in Noord Korea woont kerel.
Is het daar zo slecht dan? Je hoort daar nooit iemand klagenZoiets noem je sarcasme. wees blij dat je nu niet in Noord Korea woont kerel.
Tog opvallend dat als je het hier allemaal zo slecht vind je hier nog inlogt. Als ik het ergens zo erg zou vinden zou ik het lekker links laten liggen. Als je bovenaan op je nickname klikt komt er een optie om uit te loggen, wellicht is dat een idee.In dit topic mag je schijnbaar alles roepen. Normaliter een strikt dictatuur en censuur beleid op vwc. Maar de mods zeker zelf ook gedupeerd ?
Wordt er niet origineler op.Kunnen we de popcorn smileys achterwege laten, is een of twee keer leuk…
Anyway ik hou dit topic in de gaten en hoop maar weer op een positieve update
zoals ik eerder zei, sarcasme maar wel mooi om je reactie zo te lezen. Zeker gedupeerd en op je teentje getrapt?Tog opvallend dat als je het hier allemaal zo slecht vind je hier nog inlogt. Als ik het ergens zo erg zou vinden zou ik het lekker links laten liggen. Als je bovenaan op je nickname klikt komt er een optie om uit te loggen, wellicht is dat een idee.
Wordt er niet origineler op.
Omdat reageren op reacties vaak een reactie uitlokt waar tot op heden niet geheel positief op gereageerd wordt, kies ik er voor om niet te reageren.Kunnen we de popcorn smileys achterwege laten, is een of twee keer leuk…
Anyway ik hou dit topic in de gaten en hoop maar weer op een positieve update
Want de politie pakt fraude zaken altijd zo goed op :(Omdat reageren op reacties vaak een reactie uitlokt waar tot op heden niet geheel positief op gereageerd wordt, kies ik er voor om niet te reageren.
Waarom reageer ik dan nu?
Ach, noem het afreageren.
Ontopic: ik wil gewoon mijn geld terug. Hebben wij ons geld voor 1 oktober niet terug, dan stel ik voor collectief aangifte te doen.
Doorgaans lijkt dat wel de focus van het OM te zijn. Als je wat geld achterover drukt ten nadele van de staat krijg je zo een paar jaar celstraf. Als je dronken iemand doodrijd ben je naar 2 jaartjes weer vrij... gingen ze maar eens meer achter echte boeven aan... maar daar is dan ineens geen capaciteit voor... maar we kunnen wel het halve land afzetten voor de NAVO top....Want de politie pakt fraude zaken altijd zo goed op :(