VuurwerkExpress
VWC lid
Hahaha, datum uitstellen zodat ze niet terug hoeven betalen?Ik zat net ff op de ticketpagina te kijken.
Nieuwe datum op 3 januari 2026. Snel mijn refund request ingetrokken. Ik heb er zin an!
Bekijk bijlage 1812225
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, datum uitstellen zodat ze niet terug hoeven betalen?Ik zat net ff op de ticketpagina te kijken.
Nieuwe datum op 3 januari 2026. Snel mijn refund request ingetrokken. Ik heb er zin an!
Bekijk bijlage 1812225
Wel bijzonder weer dit. In dit topic word door een forum member aangegeven dat Pyrobrothers van niks weten over het evenement, en nu schijnbaar wel bestellingen zijn die nooit opgehaald en betaald zijn? Maar ze wisten van niks......ergens pagina 31...Ook bij xpyro staat nog een hoop vuurwerk van pyrodise in de bunkers. Dit is echter nooit opgehaald en ook niet betaald.
Wel bijzonder weer dit. In dit topic word door een forum member aangegeven dat Pyrobrothers van niks weten over het evenement, en nu schijnbaar wel bestellingen zijn die nooit opgehaald en betaald zijn? Maar ze wisten van niks......ergens pagina 31...
Wel bijzonder weer dit. In dit topic word door een forum member aangegeven dat Pyrobrothers van niks weten over het evenement, en nu schijnbaar wel bestellingen zijn die nooit opgehaald en betaald zijn? Maar
Xpyro is pyrobrothersPyrobrothers is alleen het schietbedrijf toch? Niet persee opslag beheer?
Film die shit wel ff en deel met onsDe oplichters zelf maar opsporen en eigen rechter spelen dan maar...Of?
Of gewoon je verlies nemen, en gewoon door ademen ?De oplichters zelf maar opsporen en eigen rechter spelen dan maar...Of?
Of gewoon je verlies nemen, en gewoon door ademen ?
Natuurlijk, t was ook maar een "optie". Ik ben een veel te grote mietje geweld te gebruiken xDOf gewoon je verlies nemen, en gewoon door ademen ?
Of gewoon je verlies nemen, en gewoon door ademen ?
Dat klopt maar het is te verwachten dat er ook mensen kaartjes hebben gekocht die wel bepaalde mensen daar voor gaan aankijken. Ik zou i.i.g. wat vaker over mijn schouders kijken.Met eigen rechter spelen heeft nagenoeg nog nooit iemand gewonnen.
Bewaar een bakje voor mij
Is een tip. En die is nog gratis ook. Maar ik zeg zoek hem op dan.Haha ja hoor, gewoon jezelf laten naaien. Jij komt er wel in het leven.
Boeiend joh, iemand heeft dikke 300K verdient over onze rug en de hobby die al kapot is gemaakt. En alle mede influencers die de handen er van af trekken er ook maar mee laten wegkomen zeker?
Gezien er nu letterlijk gezegd wordt eind deze maand geef ik ze allemaal nog 1 kans, zo niet tja dan gaan we zien wat er allemaal gaat gebeuren.
En nee dit is geen dreigement maar een statement, linksom of rechtsom dus het is te hopen dat het nu dan wel eindelijk netjes terugbetaalt wordt.
Is een tip. En die is nog gratis ook. Maar ik zeg zoek hem op dan.