JanFireman
VWC lid
Straks raak je met een Leopard een eenkhoorn.. Dat zou wat zijn zeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Straks raak je met een Leopard een eenkhoorn.. Dat zou wat zijn zeg
![]()
Hoeven ze geen pang meer te roepen dan?Ach het mortieren team is weer hergeïntroduceerd bij defensie.
150 mm shells van defensie zullen harder aankomen dan een 6 inch siershell...
Nee, ze mogen met Cobra’s gooien.. Die zijn volgend jaar op elke hoek van de straat te koop.Hoeven ze geen pang meer te roepen dan?
Nee, ze mogen met Cobra’s gooien.. Die zijn volgend jaar op elke hoek van de straat te koop.
Versplintering in dat kamp kun je enkel toejuichen..En weer een nieuwe partij. Wat een waardeloos idee. Hoeveel partijen zijn er al niet. Ook hierin blinkt Nederland weer uit.![]()
Vooral op rechts. Kiesdrempel krijgt helaas aldoor nog geen voet aan de grond.En weer een nieuwe partij. Wat een waardeloos idee. Hoeveel partijen zijn er al niet. Ook hierin blinkt Nederland weer uit.![]()
Tja ik heb mijn visie al eens uitgebreid uiteengezet. Zal em niet reposten, gezien de opmerkingen dat dit geen politiek forum is...Helaas inderdaad. Al die kleine splinterpartijen zijn niet goed voor het politieke proces en daarmee de bestuurbaarheid van het land.
Ik ben niet voor een 2 partijenstelsel zoals in bv Usa maar hier in NL graag zsm een kiesdrempel invoeren.
Je hebt gewoon een gedeelte van het volk die het vuurwerk maximaal haten. Mijn zus bijvoorbeeld, altijd een trut geweest overigensHetzelfde gold voor die in Duitsland en ze waren maar wat snel om vuurwerk de schuld te geven bij Tomorrowland.
Het lijkt er op alsof iemand vuurwerk neerhalen erg belangrijk vindt.
Mijn hart breekt als ik het lees. Gewoon oprecht een mini hartverzakking.Je hebt gewoon een gedeelte van het volk die het vuurwerk maximaal haten. Mijn zus bijvoorbeeld, altijd een trut geweest overigens, maar die is er zo extreem bang voor. Je zou bijna denken dat ze een trauma heeft van de 2e wereldoorlog. Naast mensen die bang zijn heb je ook de vuurwerkhaters met de groene vingers die enkel denken aan het milieu en dieren etc..
Uiteindelijk hebben de linkse rakkers gewoon teveel munitie gekregen voor een effectieve propaganda. C6 aan deuren, buitenlandse incidenten, gezeik met hulpverleners enz.. noem ze maar op. Wij weten dat zulke dingen eigenlijk niks te maken heeft met het NL consumenten vuurwerk maar wat doe je eraan? Precies niks. De niets wetende burger die normaal gesproken einde van het jaar genoot van vuurwerk leest nu zoveel boe boe berichten over vuurwerk dat ook die maar zegt dat het beter is als er een verbod komt.
Genaaid zonder te zoenen. Wij, als kleine groep liefhebbers, zijn hier helaas de dupe van. We kunnen strijden wat we willen maar dat is enkel uitstel van executie.
Genaaid zonder te zoenen? Dat klinkt nog alsof het lekker was. Dit is gewoon anaal zonder tuf.Je hebt gewoon een gedeelte van het volk die het vuurwerk maximaal haten. Mijn zus bijvoorbeeld, altijd een trut geweest overigens, maar die is er zo extreem bang voor. Je zou bijna denken dat ze een trauma heeft van de 2e wereldoorlog. Naast mensen die bang zijn heb je ook de vuurwerkhaters met de groene vingers die enkel denken aan het milieu en dieren etc..
Uiteindelijk hebben de linkse rakkers gewoon teveel munitie gekregen voor een effectieve propaganda. C6 aan deuren, buitenlandse incidenten, gezeik met hulpverleners enz.. noem ze maar op. Wij weten dat zulke dingen eigenlijk niks te maken heeft met het NL consumenten vuurwerk maar wat doe je eraan? Precies niks. De niets wetende burger die normaal gesproken einde van het jaar genoot van vuurwerk leest nu zoveel boe boe berichten over vuurwerk dat ook die maar zegt dat het beter is als er een verbod komt.
Genaaid zonder te zoenen. Wij, als kleine groep liefhebbers, zijn hier helaas de dupe van. We kunnen strijden wat we willen maar dat is enkel uitstel van executie.