BREAKING ! Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland

En weer een nieuwe partij. Wat een waardeloos idee. Hoeveel partijen zijn er al niet. Ook hierin blinkt Nederland weer uit. :bonk:

Helaas inderdaad. Al die kleine splinterpartijen zijn niet goed voor het politieke proces en daarmee de bestuurbaarheid van het land.

Ik ben niet voor een 2 partijenstelsel zoals in bv Usa maar hier in NL graag zsm een kiesdrempel invoeren.
Tja ik heb mijn visie al eens uitgebreid uiteengezet. Zal em niet reposten, gezien de opmerkingen dat dit geen politiek forum is...

Al vind ik dat dat tegen wil en dank al heel lang het geval is.

Laatst bewerkt:
En dan te bedenken dat "we" dit soort mensen 9000 euro per maand betalen en "we" het toestaan dat mensen hier hun werk van kunnen maken tegen deze zeer riante betaling. Dit land is ernstig ernstig ziek! "dieren kunnen niet demonstreren" 🤣🤣🤣

Vond het wel vreemd dat een vuurwerkongeluk in Japan zo groot werd uitgemeten in de Nederlandse media (nergens anders in europa), 1 lichtgewonde. Ongelukken zijn nooit leuk maar deze viel mij op. Lijkt wel of mensen gehersenspoeld moeten worden.

Dat was een paar jaar geleden lang niet zo erg zoals het nu is. Waar rook is? Is vuurwerk. Het viel mij dus ook al op hoe snel dit soort berichten door de media vermeld worden de laatste tijd. Onder het mom van zie je nou wel, met vuurwerk gebeuren alleen maar ongelukken. Het is maar goed dat er een verbod komt.:no:

Het was de KGB die er achter kwam dat wanneer je de ongeïnformeerde massa 3 maanden een narratief voert, ze dit geloven. Zeker als het bij mensen enige zorgen of angst oproept. Als je verder in het gevoerde narratief zit, maakt zelfs de inhoud niet veel meer uit, maar de toon. Ongeluk! Vuurwerk! 300 doden! óf; Ongeluk! Vuurwerk! Er viel een oude dame om toen ze schrok van een knal.
Het geeft eenzelfde indruk in het brein van de massa. Zolang je het maar consistent blijft pushen. Dit ongedaan maken bij de massa blijkt vrijwel onmogelijk.

En zoals we weten ruilen mensen maar al te graag hun vrijheid in onder het mom van veiligheid.
De media is een wapen.

Hetzelfde gold voor die in Duitsland en ze waren maar wat snel om vuurwerk de schuld te geven bij Tomorrowland.

Het lijkt er op alsof iemand vuurwerk neerhalen erg belangrijk vindt.
Je hebt gewoon een gedeelte van het volk die het vuurwerk maximaal haten. Mijn zus bijvoorbeeld, altijd een trut geweest overigens :p2, maar die is er zo extreem bang voor. Je zou bijna denken dat ze een trauma heeft van de 2e wereldoorlog. Naast mensen die bang zijn heb je ook de vuurwerkhaters met de groene vingers die enkel denken aan het milieu en dieren etc..

Uiteindelijk hebben de linkse rakkers gewoon teveel munitie gekregen voor een effectieve propaganda. C6 aan deuren, buitenlandse incidenten, gezeik met hulpverleners enz.. noem ze maar op. Wij weten dat zulke dingen eigenlijk niks te maken heeft met het NL consumenten vuurwerk maar wat doe je eraan? Precies niks. De niets wetende burger die normaal gesproken einde van het jaar genoot van vuurwerk leest nu zoveel boe boe berichten over vuurwerk dat ook die maar zegt dat het beter is als er een verbod komt.

Genaaid zonder te zoenen. Wij, als kleine groep liefhebbers, zijn hier helaas de dupe van. We kunnen strijden wat we willen maar dat is enkel uitstel van executie.

Je hebt gewoon een gedeelte van het volk die het vuurwerk maximaal haten. Mijn zus bijvoorbeeld, altijd een trut geweest overigens :p2, maar die is er zo extreem bang voor. Je zou bijna denken dat ze een trauma heeft van de 2e wereldoorlog. Naast mensen die bang zijn heb je ook de vuurwerkhaters met de groene vingers die enkel denken aan het milieu en dieren etc..

Uiteindelijk hebben de linkse rakkers gewoon teveel munitie gekregen voor een effectieve propaganda. C6 aan deuren, buitenlandse incidenten, gezeik met hulpverleners enz.. noem ze maar op. Wij weten dat zulke dingen eigenlijk niks te maken heeft met het NL consumenten vuurwerk maar wat doe je eraan? Precies niks. De niets wetende burger die normaal gesproken einde van het jaar genoot van vuurwerk leest nu zoveel boe boe berichten over vuurwerk dat ook die maar zegt dat het beter is als er een verbod komt.

Genaaid zonder te zoenen. Wij, als kleine groep liefhebbers, zijn hier helaas de dupe van. We kunnen strijden wat we willen maar dat is enkel uitstel van executie.
Mijn hart breekt als ik het lees. Gewoon oprecht een mini hartverzakking.
Omdat je gelijk hebt. Het is verpest. Wij zijn het hardst getroffen en het is onomkeerbaar.

Onze hobby wordt de illegaliteit ingeduwd en over een paar jaar kan je er niet meer voor uit komen dat je een passie voor vuurwerk hebt, zonder dat mensen denken dat je shells op rotondes afsteekt of het hele jaar rond zware 1.1g dozen in huis hebt staan.
Als je zegt dat je recreatief cocaine gebruikt is de reactie minder verontwaardigd dan wanneer je zegt dat je 2k vuurwerkbudget hebt.

Bij deze wens ik iedereen (inculsief jouw zus) die een hekel aan vuurwerk heeft, de eeuwige jeuk tussen de schouderbladen toe.

Genaaid zonder te zoenen? Dat klinkt nog alsof het lekker was. Dit is gewoon anaal zonder tuf.

Het verbod komt er sowieso, vroeg of laat..

Hoop dit jaar gewoon dat de fluit etc gelul nog mag dit jaar om volgas te gaan, als het mag nog paar.dozen erbij halen hoppa

Back
Bovenaan