BREAKING ! Tweede Kamer is om: er komt een algeheel vuurwerkverbod in Nederland

Toch snap ik nog steeds niet waarom Vwc bijvoorbeeld geen papieren handtekeningenactie heeft gehouden.Zoveel leden zouden ze kunnen ondertekenen en opsturen dat zou een dik boekwerk kunnen worden.
En ja dat kost wat centen maar er word hier zoveel gesponsord en betaald om freakacties te mogen plaatsten dat het geen probleem moet zijn.tevens kunnen de formulieren worden gekopieerd en door familieleden worden ingevuld dan zou het een beste stapel worden.Het is pas te laat als het verbod er 100% door is....
Heeft weinig zin denk ik. Naar wie richt je dat? Alleen de VVD kan nog draaien. Bij de rest van de partijen is het standpunt helder omtrent een verbod.

Ik wou al zeggen, die zijn daar echt niet gevoelig voor. Alleen als je pakweg 5 miljoen authentieke handtekeningen regelt ofzo

Heeft weinig zin denk ik. Naar wie richt je dat? Alleen de VVD kan nog draaien. Bij de rest van de partijen is het standpunt helder omtrent een verbod.
Ik wou al zeggen, die zijn daar echt niet gevoelig voor. Alleen als je pakweg 5 miljoen authentieke handtekeningen regelt ofzo
Had gekund als je vroeg met de actie was begonnen.Zie en hoor maar weinig dat was mijn punt.

Gewoon doorgaan is het beste. In het verleden is het wel vaker verboden geweest, Maar omdat iedereen er schijt aan had hebben ze het moeten legaliseren want er was geen controle mogelijk met veel gewonden als gevolg.

Kan weg. Heeft niet zoveel zin om met sommigen in discussie te gaan.
Wat is er mis met mijn inzending "De Nederlandse bevolking heeft meer macht dan dat ze denken, moeten alleen wel de neuzen dezelfde kant op staan en dan gaat de regering gewoon op de knieën, wij zijn met meer!"?

Wat is er mis met mijn inzending "De Nederlandse bevolking heeft meer macht dan dat ze denken, moeten alleen wel de neuzen dezelfde kant op staan en dan gaat de regering gewoon op de knieën, wij zijn met meer!"?
Misschien dat de meeste mensen dit forum bezoeken om over vuurwerk te babbelen en niet om de haalbaarheid van een revolutie of staatsgreep te bespreken?

Hoevaak hoor je wel zoiets?Hoorde je ook toen die Syriers de knuffels steelden van de omgebrachte kinderen...stoere teksten van we gaan er met zn allen heen bla bla bla niemand doet wat zelfde met dit verhaal.Als alle neuzen dezelfde kant op moeten en als wij met meer zijn regel dan wat zou ik zeggen

Neuzen staan niet allemaal de zelfde kant op allemaal eigen eilandjes ipv eenheid Dus gaat nooit werken 👍 andere kant regering heeft er gewoon schijt aan wat jij doet en wat jij vindt ze hebben een eigen agenda.

Ze zullen uiteindelijk gaan voelen hoe dit verbod in praktijk zal gaan falen en alle illegaal spul grens over komt. Wie niet wil luisteren moet maar voelen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan