uxenve
VWC lid
kan ik deze nomineren voor slechtste grap op het forum 2025?Heel erg James Bond gemaakt

Dan mag je mij nomineren voor slechtste speller van het forum 2025

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kan ik deze nomineren voor slechtste grap op het forum 2025?Heel erg James Bond gemaakt
Dat mag. Misschien win ik dan ook eens een keer ietskan ik deze nomineren voor slechtste grap op het forum 2025?
Dan mag je mij nomineren voor slechtste speller van het forum 2025![]()
Hoop wensen in deze brief die niet uit gaan komen.. Blablabla.. Onzin antwoorden!Voorstel van wet van de leden Klaver en Ouwehand tot wijziging van de Wet
milieubeheer en de Wet op de economische delicten in verband met de invoering
van een vuurwerkverbod voor consumenten (Wet veilige jaarwisseling)
F NOTA NAAR AANLEIDING VAN HET TWEEDE VERSLAG
Ontvangen 27 juni 2025
Ik heb eens vluchtig doorheen gebladerd voor nu maar de conclusie die ik nu trek is dat klaver en ik in twee verschillende werelden leven.
Ik zal vanavond er eens goed voor zitten.
Welkom in de politiekVeel tekst maar weinig inhoud.
Dit is de Eerste Kamer, die moeten er na de Tweede Kamer ook nog wat van vinden. In theorie kunnen zij het terugsturen naar de Tweede Kamer of zelfs wegstemmen. Gezien de zetelverdeling in de Eerste Kamer lijkt dat onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit.Pffff gaan we weer.... Tis wel feest dit jaar hé
Dit is de Eerste Kamer, die moeten er na de Tweede Kamer ook nog wat van vinden. In theorie kunnen zij het terugsturen naar de Tweede Kamer of zelfs wegstemmen. Gezien de zetelverdeling in de Eerste Kamer lijkt dat onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit.
Hmm vreemd, dat is in het verleden wel gebeurd. Maar mooi, laten ze er dan maar geen vertrouwen in hebben dat het gaat werken en dus wegstemmen!Nee, alleen aannemen of verwerpen.