Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal, ik ben op zoek naar een box die mijn afgekeurde crackle king kan vervangen. Het liefst dus iets met chaos, maar mooie kleuren erbij is wel een plus. Iemand suggesties waar ik voor een enigszins acceptabele prijs nog iets waardigs kan scoren? Omgeving Friesland :)
Echt al bericht gehad dat je hem niet krijgt? Pyro outlet en vuurwerk outlet heeft nog beetje oude batch( als je daar natuurlijk heb besteld)

ik ben opzoek naar 2 x compound, of geweldige cakes
het liefst in goud effecten met een redelijke burst
omgeving Limburg
Heeft iemand suggesties voor me?

ik ben opzoek naar 2 x compound, of geweldige cakes
het liefst in goud effecten met een redelijke burst
omgeving Limburg
Heeft iemand suggesties voor me?
Coconut Bounty, Immortal Gold, Golden Willow, Temptation Willow, Willow Mayhem, Avalanche kan ik zo snel even bedenken.

Hallo, ik lees al lange tijd mee en heb mijn collectie ook dit jaar (mede) samengesteld aan de hand van de informatie die ik hier lees. Erg fijn om hier zoveel informatie vandaan te kunnen halen! Top! De bekende toppers zitten reeds in de collectie maar ook ik heb last van FOMO en een ruggengraat ontbreekt ook dezelfde verschijnselen dus ik bij meerdere herken hier. Dus ik ben nog op zoek...

Ik zoek compound(s) / cake(s) met veel kleur en/of spinners welke GEEN crackling bevat. Het liefste een "uniek" product met veel verschillende effecten zou tof zijn.
Budget praten we niet over ;) Welke zouden jullie kunnen aanbevelen?

Bij voorbaat dank!

Hallo, ik lees al lange tijd mee en heb mijn collectie ook dit jaar (mede) samengesteld aan de hand van de informatie die ik hier lees. Erg fijn om hier zoveel informatie vandaan te kunnen halen! Top! De bekende toppers zitten reeds in de collectie maar ook ik heb last van FOMO en een ruggengraat ontbreekt ook dezelfde verschijnselen dus ik bij meerdere herken hier. Dus ik ben nog op zoek...

Ik zoek compound(s) / cake(s) met veel kleur en/of spinners welke GEEN crackling bevat. Het liefste een "uniek" product met veel verschillende effecten zou tof zijn.

Bij voorbaat dank!
Goed om te zien dat je hier veel informatie kunt vinden. Deel zelf ook gerust je ervaringen om anderen te helpen.

Bij enkele shops is de Go4gold van Evolution nog te vinden, die sluit denk ik heel goed aan op wat je zoekt.
Wolff Decibel (cake) maar lastig te vinden denk ik.
Wolff Ultimate Aero, een beetje crackling moet je dan maar voor lief nemen ;)
Wolff Something Different, een relatief onbekend juweeltje...

Bij voorbaat dank!
Crash box?

Bij voorbaat dank!

Scuba?

Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een leuke eindknaller compound/cake, tot 100 euro.
Ik wil eentje die een beetje lang duurt en niet in 20-30 seconden leegschiet en ik zat zelf te twijfelen tussen:

broekhoff SIDEWINDER, 40 shots, 30 mm
magnum Battle Of Angels 103 shots

Welke zouden jullie doen of hebben jullie betere opties?

Sidewinder is zeker een goede optie. Als je wat uniekers wilt, de Riakeo Massive? Wel wat duurder dan Sidewinder. Maar duurt redelijk lang voor het aantal schoten, en heeft echt dikke finale.

Als je een eindknaller wilt hebben, dan zou ik niet voor de sidewinder gaan, dat is niet echt een box die snelheid heeft. Als je 100,- te besteden hebt, zou je ook voor 3x caïro crackling kunnen gaan. Als je enkel tussen die 2 dozen wilt kiezen, dan zou ik voor de battle of angels gaan. Die ramt flink door. Je zou ook nog voor de unbeatable van Wolff kunnen gaan.

1734362782272.png

Hallo mensen,

Ik wil eentje die een beetje lang duurt en niet in 20-30 seconden leegschiet en ik zat zelf te twijfelen tussen:

Misschien wel handig om even te vermelden in welke omgeving je iets zoekt.
Bij Kolbach staat bijvoorbeeld de Toxic Typhoon nog voor 90 euro, dan heb je bijna 2 kilo, 25mm en 144 schots,

Misschien wel handig om even te vermelden in welke omgeving je iets zoekt.
Bij Kolbach staat bijvoorbeeld de Toxic Typhoon nog voor 90 euro, dan heb je bijna 2 kilo, 25mm en 144 schots,
Ja ik haal mijn vuurwerk dit jaar bij:

Intratuin Amersfoort (China Red)
Vuurwerk Riezebos Amersfoort
En de lokale GBV dealer in Veenendaal, die hebben Evo, DRGN, Weco en Statement

Hallo mensen,

Blinking Fermata - Magnum misschien? Variërende effecten, tijdsduur maar toch een rammer, 2kg kruit en was super op de Broekhoff demo.

Blinking Fermata - Magnum misschien? Variërende effecten, tijdsduur maar toch een rammer, 2kg kruit en was super op de Broekhoff demo.
Ik schrik echt van de prijzen daar, maar inderdaad Blinking Fermata is waarschijnlijk de beste keuze
Normaal geen fan van Cafferata, maar als 100 euro je max budget is zou de Coloring Willows misschien ook een optie zijn.

Lijstje veranderd, koop samen met de buurman, we gaan nu gewoon wachten en wat halen bij reguliere verkoop dagen van Vuurwerk Vathorst.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik koop elk jaar voor ongeveer 100/150 euro vuurwerk. Dit is vaak 1 of 2 potten/compounds.
Nu ging ik meestal naar de winkel en keek ik daar beetje wat ik wilde, vorig jaar viel het vuurwekr echter heel erg tegen.
Dus ik dacht misschien hebben jullie advies wat de beetje de mooiste potten/compounds zijn voor rond de 100/150 euro.
Ik zoek dus echt mooi siervuurwerk en het liefst eentje die wat langer duurt.
Graag eentje die in nederland gehaald kan worde

Hallo, ik koop elk jaar voor ongeveer 100/150 euro vuurwerk. Dit is vaak 1 of 2 potten/compounds.
Nu ging ik meestal naar de winkel en keek ik daar beetje wat ik wilde, vorig jaar viel het vuurwekr echter heel erg tegen.
Dus ik dacht misschien hebben jullie advies wat de beetje de mooiste potten/compounds zijn voor rond de 100/150 euro.
Ik zoek dus echt mooi siervuurwerk en het liefst eentje die wat langer duurt.
Graag eentje die in nederland gehaald kan worde
Welke winkel en welke regio? Dat verschilt nogal namelijk.. En welke effecten hou je van?

Welke winkel en welke regio? Dat verschilt nogal namelijk.. En welke effecten hou je van?
Het liefst ergens rondom regio utrecht, iets verder rijden is geen probleem als dat mooier/goedkoper vuurwerk opleverd.
Qua effecten heb ik niet persee echt een voorkeur, beetje kleurrijk is altijd wel mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan