Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk zoek ik nog wat verschillende fonteinen. Nu zoek ik vooral nog fonteinen die geen (harde) crackling bevatten of fonteinen zoals die neon fish alleen die zijn tegenwoordig een zeldzaamheid.

Het liefste iets in Zuid holland/Utrecht

Ik zoek -misschien- nog een cake of kleine compound met een paar dikke witte palm 'bladeren'.

Kan het niet goed uitleggen maar een beetje wat vroeger de espada palms had. Ik weet trouwens dat die een doorstart onder een andere naam heeft.

Heb nu bv de kleine spitzen palmen al maar dan ipv veel 'bladeren' alleen een aantal dikke.

Als dat effect uberhaupt al palm heet ...
Mocht je hem nog kunnen vinden, de Willow Mayhem heeft denk ik het effect er in zitten wat je bedoeld > zilveren palm?
Niet volledig, maar wel delen.

Avond allemaal, ik ben op zoek naar een box die mijn afgekeurde crackle king kan vervangen. Het liefst dus iets met chaos, maar mooie kleuren erbij is wel een plus. Iemand suggesties waar ik voor een enigszins acceptabele prijs nog iets waardigs kan scoren? Omgeving Friesland :)

De sensation4 is iig mijn 2e optie.

Avond allemaal, ik ben op zoek naar een box die mijn afgekeurde crackle king kan vervangen. Het liefst dus iets met chaos, maar mooie kleuren erbij is wel een plus. Iemand suggesties waar ik voor een enigszins acceptabele prijs nog iets waardigs kan scoren? Omgeving Friesland :)

Jack Hammer? Dahlia Madness...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan