Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja is wel normaal dat er veel laat (zoniet te laat) komt.Buiten dat er nu een vrij grote afkeur groep naar buiten is gebracht, heel kut voor de mensen die dit besteld hadden, vind ik het verdacht rustig. Bijna half december en de grpte merken, buiten lesli om, hebben nog geen afkeur naar buiten gebracht. Het voelt alsof er iets niet klopt, kan natuurlijk ook gewoon dat de boten extreem laat zijn...
Om te zoenen of om te naaienEn je weet ook dat er elk moment een 3e binnen kan komen lopen. Akelig hoor
Bij Hello is het al weken terug opgehaald voor zover ik weet, dus dat heeft geen relatie met de demo.Maar wacht ff hè... Zie ik dit nou goed of zit m'n brein weer ns in ouderwetse complotstand;
Ano doet demo. Goed presteren Crackle King, Temple of Dreams en paar dingen van Hello, Topaz Blue en nog iets. En Coconut Bounty.
Vervolgens in chat meldingen van Mikeole dat producten van hun getest en goedgekeurd zijn.
Nu berichten dat FWS items zijn getest en afgekeurd.
Coconut Bounty...sample.
Duzz..
Nou, die valt vrij eenvoudig uit te leggen?Man man man, waarom worden altijd de topproducten afgekeurd…
Je zult maar importeur wezen van dit merk, je bedenkt je dan toch of je dit nog moet willenDe volgende artikelen van Private Label Fireworks Specials zijn afgekeurd.
Ultimate redemption
Golden Temple
Royal match
Color crown box
Crackle king
Night shade
Temple of Dreams
Het is nog niet duidelijk is om welke batches het gaat.
De R*tten kijken hier mee heurrr.Crackle king, royal match, het was een onbekend pareltje maar stond plots in spotlight en nu afgekeurd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch een relatie daartussen is. Laten we wat voorzichtiger zijn
Het moet en zal kapot....Waardeloos voor deze importeur, gewoon onwerkbaar. Zo worden mooie producten sowieso steeds moeilijker te krijgen. Tis gewoon importeurs onderdrukken!
Zo zie ik dit ook. Wij klagen over prijzen soms, maar met zoveel afkeur moet je het maar op zien te vangenHet moet en zal kapot....
Het wordt straks wellicht zon spelt in de hooiberg om voor ons als freaks in NL kwalitatief goed vuurwerk te vinden dat de lol er wel af is. In Belgie halen is dan een optie of de illegale handel. Zo jammer dit. De ILT heeft vuurwerk in hun takenpakket zitten en dat vinden ze niks dus afkeuren afkeuren het liefst zo veel dat de importeur zelf denkt ben der wel klaar mee![]()
T ILT heeft echt wel heel veel meer te doen dan alleen vuurwerk keuren hoor dus dat zal wel loslopen....Ze kunnen het beter anders aanpakken, niet zoveel afkeuren en op die manier hun baan behouden, want als er straks niks meer te keuren valt, dan zal daar bij hun ook de bezem erdoorheen gaan.
Ja snap je punt, vraag me wel af voor hoeveel % vuurwerk in hun takenpakket zit.Ze kunnen het beter anders aanpakken, niet zoveel afkeuren en op die manier hun baan behouden, want als er straks niks meer te keuren valt, dan zal daar bij hun ook de bezem erdoorheen gaan.