Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat idee krijg ik ook.Crackle king, royal match, het was een onbekend pareltje maar stond plots in spotlight en nu afgekeurd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch een relatie daartussen is. Laten we wat voorzichtiger zijn
Genaaid zonder te zoenen.. erger kan niet.Zund!! ik had deze bij Vathorst besteld, en wilde m absoluut weer gaan bestellen. Van voor en achter gepakt word ik![]()
Jeetje man, niet te zuinig hé?De volgende artikelen van Private Label Fireworks Specials zijn afgekeurd.
Ultimate redemption
Golden Temple
Royal match
Color crown box
Crackle king
Night shade
Temple of Dreams
Het is nog niet duidelijk is om welke batches het gaat.
Dat is in Duitsland, daar hebben ze geen IL&T.Passion4pyro in bad Bentheim heeft hem nog wel
Geldt de Nederlandse afkeur daar ook niet? Meen me te herinneren dat een product Europees werd afgekeurd?Dat is in Duitsland, daar hebben ze geen IL&T.
Nee vorig jaar daar gewoon de magnum platinum sensation opgehaald.Geldt de Nederlandse afkeur daar ook niet? Meen me te herinneren dat een product Europees werd afgekeurd?
Niet op demo's schieten, forum zo modereren dat positieve berichten verwijderd worden?Crackle king, royal match, het was een onbekend pareltje maar stond plots in spotlight en nu afgekeurd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch een relatie daartussen is. Laten we wat voorzichtiger zijn
En je weet ook dat er elk moment een 3e binnen kan komen lopen. Akelig hoorGenaaid zonder te zoenen.. erger kan niet.
Ik was ook niet heel serieus haha@ Uxenve Iets te simpel gedacht. Was het maar zo'n feest hahaha!!!![]()