Tijgernootje
VWC lid
Dat word een rondje fysio dan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedoel je die van Magnum / Broekhoff? Zijn die nog ergens te krijgen?Vandaag toch weer lichtelijk geknakt voor een paar verdwaalde thunderbolts..
Bedoel je die van Magnum / Broekhoff? Zijn die nog ergens te krijgen?
Vrijdag helaas een lichte terugval gehad tijdens een vrijmibo.Ben eigenlijk gewoon uitgeshopt maar mn radars staan uiteraard altijd aan voor iets speciaals.
Vandeweek tijdens onze vakantie zei mn vrouw van 'ik krijg allemaal vuurwerk advertenties op facebook ga je na de kerst weer vuurwerk kopen en koop je dan weer net zo veel als vorig jaar?'
Heb maar niet gezegd dat de eerste dozen al half januari al besteld zijn en dr vent in het geheim al een half jaar om de week een behandeling krijgt wegens, zoals mijn fysio het beschrijft, zware druk in de onderrug veroorzaakt door een complicatie van pyrotechnische aard...![]()
Lingerie?kutkleding
Happy Hour is hier vorig jaar goed bevallen. Al was het toen helemaal perfect omdat het de avond van de 30ste al was.Moet wel zeggen dat het nu net even wat meer kriebelt om nog even een aanbieding mee te pakken of toch eens de Happy Hour te gaan bekijken voor wat laatste kooi items...
Ik ben van de ene kant een beetje jaloers maar van de andere kant ook weer nietIk heb al een hele week niks besteld![]()