Zutphen 02-09-2011

De show algemeen was beetje saai veel salvo's met diverse effecten door elkaar heen voornamelijk kleine peony's..... zo nu en dan leuke goedmakers van heerlijk dreunende shells tussendoor, na denk 10min begon beetje leuk te worden met fan shape erbij.

vondt erg jammer en vervelend met al die kort durende pauzes tussendoor.
de finale daar integen was zekers goedmakertje voor de show heerlijke kaliber shells! die gingen ook aardig pittig hoog.. :)

wanneer komt de film?
wel leuk 2 verschillende meningen.
vindt zelf de mix meestal leuker dan al die thema's.
zo heeft iedereen zijn mening

Laatst bewerkt:
Ja, de show was het rijden echt de moeite waard. Mooie locatie ook om te filmen.
De show vond ik heel mooi, lekkere knallen (met goede echo), en een super finale.
Mijn filmpje zal morgen pas komen.
Jammer alleen van de hondenschijt aan mijn schoen en in mijn nieuwe auto, wat een lucht, brrrr....:)

Haha dankje, het was gewoon een mooie show, vooral die finale!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DJHEK tot welk kaliber is er geschoten? Vond het flink hard gaan!

Foto-OASYL6OI-D.jpg

Foto-PJF4MLUY-D.jpg

Foto-QCJK6RTE-D.jpg

Foto-I3RMDHVB-D.jpg

Foto-QINJWPMK-D.jpg

Foto-VUMYLDF8-D.jpg

Foto-NZL8GIX7-D.jpg

Tja, mijn filmpje blijft weer eens hangen bij Youtube, waarom kunnen jullie wel meer dan 15 min. filmpjes uploaden en ik niet?

Tja, mijn filmpje blijft weer eens hangen bij Youtube, waarom kunnen jullie wel meer dan 15 min. filmpjes uploaden en ik niet?

Als je een aantal bezoekers/filmpjes er op hebt staan gaat dan volgens mij vanzelf? Want ik heb die melding ook plotseling gekregen:)

En wat vind je van mijn kleuren:)? Ben nog steeds bezig die EOS van me goed in te stellen, geluid blijft niet super, maar ja, het blijft ook gewoon een fototoestel die ook HD kan filmen...

ziet er goed uit

degene die ik heb gevonden zit volgens mij in de film/promotie wereld

Back
Bovenaan