Zodiac [Uitloop]

Zojuist deze cake live mogen aanschouwen en ik moet zeggen dat ik hem in het echt geweldig vind, beter dan op een filmpje. Hij heeft een lekker tempo, goede burst en een zeer grote explosie van goud die lang blijft hangen.

Ik heb deze nou ook drie keer gezien, maar eerlijk gezegd vind ik 'm niet heel bijzonder. Wel goed hoor, misschien zelfs wel een van de beste Crown-artikelen van dit moment, maar dus niet heel bijzonder. Op de meeste demo's wordt hij per twee of drie tegelijk geschoten, en dat ponemt natuurlijk altijd goed, maar als stand alone is ie mij toch een beetje tegengevallen na alle positieve kritieken. Hij zou wat mij betreft wel prima in de Super 4-serie passen, maar dan zou het niet eens de beste cake zijn, want ik vind de Insomnia beter.

Misschien wel tekenend voor de gehele Crown-lijn, want die wordt er met de jaren niet beter op, alleen duurder. Zojuist naar de demo in Soest geweest en daar waren toch aardig wat cakes van Broekhoff, en met name van Crown, die problemen hadden met de stijglading. Levert aardige taferelen op op een voetbalveld, maar je ziet ze toch liever niet in je eigen straat.

Op de filmpjes vind ik hem best wel tegenvallen eigenlijk.
Maar vandaag heb ik hem in het echt gezien op de show in soest en vind ik het eigenlijk toch wel een mooie cake dus ik ga hem zeker halen.

Afgelopen vrijdag op een demo gezien, en ik vind dit wel een van de betere cakes van crown! Alleen toch weer jammer dat deze wat aan de dure kant is! (vind ik zelf)

moet ik hieraan denken dat dit het nieuwe super 4cake pakket wordt ofzo???
ik bedoel hij lijkt wel op die cake van een van de super 4

Ik heb er toch 20 euro voor betaald. Ik vond het wel een leuke pot maar of ik deze volgend jaar zou willen hebben is nog maar de vraag.

ik vind dit ding toch zo geweldig,
heel goed gedaan met die gouden brocade!

toppie crown:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer een goud met blauw combinatie.
Biedt de Broekhoff kopers een mooie cake, maar draagt voor mij niet veel extra's bij aan het bestaande assortiment cakes met goud en blauw.

Deze cake net gezien op de demo in Beuningen. Dit was voor mij een van de positieve cakes, dat zegt iets over deze bak, maar ook over de (crown)zooi die daar voorbij kwam. Ik vind deze echter wel zijn 20,00 waard! Mooi goud met blauw.

Hij is zeker mooi deze Zodiac. Erg mooie gouden boeketten met blauw er tussendoor ga hem dit jaar waarschijnlijk niet halen, omdat ik al erg veel cakes heb met
goud en blauw erin en deze simpel weg gewoon duur is voor 13 schoten, maar dat neemt niet weg dat hij goed is.
Hier nog een filmpje gefilmd tijdens de demo in Beuningen:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

is dit nou niet dezelfde cake als de wave willow maar dan in 13 schots editie ipv 19? scheeld een hoop geld als het zo is.

Ik heb ze beiden gezien met een demo, en ik kan met zekerheid zeggen dat de Wave Willow beter is. Kost minder, meer schoten, maar kwalitatief minstens zo goed. Waarom deze dan zo duur is in verhouding, is mij een raadsel. Je komt OM in de combi "goud met blauw" bij Broekhoff, dus nu gaan ze deze mindere Zodiac écht niet verkopen...

Back
Bovenaan