Zilver met een kleurtje!!!

Bij deze wil ik ook mijn elektrisch geschoten showtje nog even onder de aandacht brengen :D. Met deze combo, her en der net iets anders, heb ik bij 123vuurwerk in Lopik een mooie cake gewonnen met de prijsvraag bedenk een tussenfinale voor de demo o.i.d.

Afijn, wat je ziet is 6 keer Hoogmoed in w-shape (2 per post), 3 keer Fire Emblem in w-shape, 2 keer Celebration Violet in v-shape gevolgd door 2 keer 20 shots Silver Palm in het midden, een Silver Willow met als afsluiter 2 keer Hypnotised en 4 keer Silver Salute.

Voor mijn eerste (of eigenlijk de tweede want in de vooravond had ik al een Goud show gegeven...) elektrisch geschoten show vond ik het niet slecht. Helaas is de filmkwaliteit minder en ik wil dan ook een nieuwe camera (tips iemand? :p).

Veel kijkplezier!!!

Hier nog een foto'tje van het eerste deel (nog niet vastgezet en nog zonder ontstekers)

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:
Leuk showtje inderdaad, bedankt voor het delen :) Die mindere kwaliteit kijken we gewoon doorheen hoor.

PS: Heb nog mijn oude cameraatje te koop :p

Op zich zijn de beelden niet heel slecht, hoewel ze wel beter kunnen.
Waar ik wel van schrok was het geluid. Die heb ik dan ook maar even uit gezet en het erbij gefantaseerd.

Verder een leuk thema waar deze cakes prima geschikt voor zijn. De Silver Salute in combinatie met de Hypnotised is een goede combinatie om af te sluiten! De Silver Willow is trouwens ook prachtig met een moordend tempo.

Back
Bovenaan