Zes jaar cel geëist voor illegaal vuurwerk

Het zijn de mensen die dit vuurwerk verkeerd afsteken die onze hobby verpesten.

En een 2e enschede???:cry:

Jij bent zeker een heilig boontje ? Laat ik geen filmpjes van jou tegenkomen waar nitraten en ander illegaal spul uit belgie vinden op internet.

Oh ja een eerdere reactie van jou uit een andere post. Wie verpest nu onze hobby

Zo herkenbaar dit haha. Zijn wel meerdere leden hier die dergelijke reacties posten als: Goed dat hij gepakt is, verpesten van de traditie enz enz enz.
Terwijl ze zelf ook genoeg zwaar spul hebben gestookt.

Maar deze leden vergeten 2 dingen

1 Zonder handelaren hadden zij nooit dit vuurwerk kunnen afsteken
en 2 ook toen waren er al genoeg mensen die een bloedhekel hebben aan vuurwerk. Dus ook jullie zijn verantwoordelijk voor het zogenaamd verpesten van de vuurwerk traditie.

Mijn mening is: Heb je zelf in het verleden ook zwaar spul gestookt hou dan lekker je mond dicht. Want dan heb je geen recht van spreken.

ja natuurlijk. Eens gestolen altijd een dief? Als je zelf hebt besloten om geen zwaar spul meer te stoken dan mag je dus niet zeggen dat het goed is dat iemand gepakt is? Als je daar echt voor staat en dus je mening bijgesteld hebt?
Zou lekkere boel zijn als je deze stellingname doortrekt naar allerlei andere facetten van het leven.

Enschede argument is een beetje onzin...
Maar dat hij gepakt is en de straf is een goede zaak. Illegaal vuurwerk hoort niet in de handel en verpest de hobby.

Enschede argument is een beetje onzin...
Maar dat hij gepakt is en de straf is een goede zaak. Illegaal vuurwerk hoort niet in de handel en verpest de hobby.

Dan moeten al die gasten hier op dit forum ook niet naar Belgie gaan om hun knallers en matten daar te kopen.Das namelijk ook illegaal!!!! Trek dan ook een muur om Belgie. Niet de ene niet en de andere wel. Ook dat spul uit Belgie verpest de hobby. Dat kun je bijna ook het hele jaar verkrijgen.

6jaar is de eis hé, in het land waar Mohammed Bouyeri levenslang en Volkert van der Graaf 18 jaar(of moeten we zeggen 12?) kreeg betekent dat dan ook dat ze er nog alle kanten mee uit kunnen.

Het zijn de mensen die dit vuurwerk verkeerd afsteken die onze hobby verpesten.

En een 2e enschede???:cry:

Jij bent zeker een heilig boontje ? Laat ik geen filmpjes van jou tegenkomen waar nitraten en ander illegaal spul uit belgie vinden op internet.

Oh ja een eerdere reactie van jou uit een andere post. Wie verpest nu onze hobby

Ik wist dat ik deze reacties ging krijgen

De reactie over enschede was sarcastisch bedoeld. weet zelf ook wel dat er in enschede veel meer lag. En ik heb idd zelf ook shells geschoten en knallers uit BE afgestoken. Maar meestal als er zo'n hoeveelheid word gevonden vergelijken ze het met enschede en dat gebeurt deze keer niet. Tegenwoordig hou ik het bij legaal, heb geen zin in gezeik. Maar als ze hier in de buurt shells/prof blokken staan te schieten vind ik het nog steeds prachtig mits dit verantwoord gebeurt.

Knallers uit het buitenland PRIMA! Maar waarom moet het de laatste jaren steeds zwaarder en harder? De zwaarste knaller die ik heb afgestoken was in mijn tijd de Boller A, nitraten en vlinders. Maar nu zie je 12 jarige al met een Cobra lopen gooien alsof het rotje is.

Tuurlijk een ramp op de schaal van enschede zal het niet worden maar je moet je kop echt niet in het zand steken voor het gevaar, dat is er zeker wel dat kun je gewoon niet bagatelliseren. Als ik lees hierboven over 5000 lawinepijlen, kom je misschien aan 150 kilo kilo flash. Ik denk niet dat er iemand hier is die lekker zal slapen met zown container naast je deur. In het bericht staat hij midden in een dorp stond, er dus een reeel risico en in dat opzicht is het beter als die container daar niet staat. We kennen allemaal de filmpjes van van die TNO/BAM testen.

Mensen veranderen, gelukkig maar, je komt tot andere of betere inzichten met de jaren dus iemand die zwaar spul heeft gestookt en nu niet meer heeft zeker WEL recht van spreken vind ik.

Ik heb er zeker geen problemen meer als liefhebbers een zwaar blok of shell afsteken, als het maar normaal verloopt op een veilige verantwoorde manier. Mooi toch. IN andere landen kan het ook.

De kern zit meer in de idiote explod xxl, big boys etc, mensen worden daar gewoon GEK van in een woonwijk.

Tuurlijk een ramp op de schaal van enschede zal het niet worden maar je moet je kop echt niet in het zand steken voor het gevaar, dat is er zeker wel dat kun je gewoon niet bagatelliseren. Als ik lees hierboven over 5000 lawinepijlen, kom je misschien aan 150 kilo kilo flash. Ik denk niet dat er iemand hier is die lekker zal slapen met zown container naast je deur. In het bericht staat hij midden in een dorp stond, er dus een reeel risico en in dat opzicht is het beter als die container daar niet staat. We kennen allemaal de filmpjes van van die TNO/BAM testen.

Mensen veranderen, gelukkig maar, je komt tot andere of betere inzichten met de jaren dus iemand die zwaar spul heeft gestookt en nu niet meer heeft zeker WEL recht van spreken vind ik.

Ik heb er zeker geen problemen meer als liefhebbers een zwaar blok of shell afsteken, als het maar normaal verloopt op een veilige verantwoorde manier. Mooi toch. IN andere landen kan het ook.

De kern zit meer in de idiote explod xxl, big boys etc, mensen worden daar gewoon GEK van in een woonwijk.

Ken jij het dorp Kolham??

Dan stond er waarschijnlijk 1 huis. hahahah

Die man was gewoon fout bezig BASTA. Maar 6 jaar vind ik een te zware straf. Grotere crimininelen komen met minder weg.

Cobra is gewoon veilig als je er normaal mee omgaat, die boller a waren niet veilig.:bonk:

Zeg dat maar tegen al die jongeren die die dingen in dichtbevolkte straten afsteken. Nederland is gewoon te dicht bevolkt voor die zware knallen. De duitsers en de polen gaan even naar een onbewoond gebied om ze af te steken. Die jongeren tegenwoordig lopen echt niet even naar een grasveld hoor, die binden ze liever aan een verkeersboord.

Hee zeg jij ff tegen de beginnende bestuurders...... jij gaat voortaan overal tevoet of met de fiets heen?

Levensgevaarlijk al die autos je bent je leven niet meer zeker.

Het meerendeel kan wel normaal doen vanwaar die keuze dan? Die goede moeten lijden onder de kwade ?

Back
Bovenaan