Zentax

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 320.
Artikelnaam: Zentax.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Let op! 500 grams top cake met silver spinning tails en gele ster explosies. Deze top cake sluit af met 2 salvo's van ongekende kwaliteit Fanshape golden crown effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

13317749.bf733dc2.560.jpg

Demo 2014:

Demo 2013:

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand nog een prijs kunnen onthouden? Want dan weet ik of ik er 2 of 3 ga halen!

Wat een prachtige batterij! Kleuren spatten er vanaf. Heerlijke finale ook, misshcien had die fan- shape in de spinning tails gemogen, maar ondanks de palm effecten nog altijd super!

zeer gave cake, ook deze (net als bijna al het andere van rubro) ga ik in de gaten houden, met kortingen komt er zeker wat op mijn lijst.

39,95 is wat mij betreft wel degelijk op zijn plek ja .
als je ziet hoe die kleuren er uit springen, hebben die grondstoffen aardig wat geld gekost .

Toffe cake deze Zentax voor een acceptabele prijs!
Wat een gave bak.. spinning tail naar boeketten met supervette kleuren die je niet vaak tegenkomt!
Ik vind 'm super!

13333336.4a03fe8c.560.jpg

ik heb nogmaals de films bekeken afgelopen dagen. voor mij is het zo goed als zeker, deze moet in mijn assortiment komen, wat een herlijke bak!! echt een topper.

Zeker een mooi bakje!
alleen had ik op ut eind liever een mooie multi colour peony finale gezien.
het goud vind ik er tog niet zo bij passen!

Heb deze cake live gezien, en bij mij staat hij op het lijste. Alles bij elkaar gewoon een mooie cake.

Back
Bovenaan