Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Ik maak me meer druk om het parkeerterrein morgen, dat zal een groot drassig/modderig weiland zijn. Vorig jaar bij het wegrijden was het al een zooitje. Heb verschillende ruzies gezien en mensen die zelf een route kiezen. Hoop dat dit beter geregeld is nu

Als je dat gelezen hebt, dan heb je als het goed is ook gezien waarom dat gebeurd is. Hopelijk heeft Wunderland, want die verzorgen het eten en drinken, er nu meer rekening mee gehouden maar dat hebben ze vorig jaar al beloofd... We gaan het inderdaad zien! :biertje:

Als je voorgaande edities ook bent geweest weet je dat daar ook altijd veel te weinig food stands waren. Heeft afgelopen editie helaas wel me avond verknalt, heb minimaal 1.5 uur in de rij gestaan voor wat friet.

Ik vind het evenement oh zo gaaf, net als vele anderen, maar als het iedere keer zo gaat dan houdt het een keer op. Prima dat je een zero tolerance hebt op eigen consumpties, maar dan moet er wel voldoende zijn natuurlijk ;).

En ja ik weet dat zij het hebben aangegeven etc.

Tot morgen iedereen! :bye:

Ik maak me meer druk om het parkeerterrein morgen, dat zal een groot drassig/modderig weiland zijn. Vorig jaar bij het wegrijden was het al een zooitje. Heb verschillende ruzies gezien en mensen die zelf een route kiezen. Hoop dat dit beter geregeld is nu

Dit zit mij ook niet helemaal lekker.. Een aantal jaar geleden op eenzelfde soort weiland bij Emmerich bijna 2 uur vastgestaan omdat de helft niet meer wegkwam.

Iedereen die morgen naar de Trophy gaat trek oude schoenen aan. Het regent hier al de hele avond dus dat wordt blubber morgen. Het is ook goed fris dus denk aan warme kleding.
We zitten hier al in een hotel voor te genieten, maar hou zeker rekening met het weer...
Ik heb er sowieso zin in!

Iedereen veel suc6 daar. En geniet van het mooie vuurwerk. Ik ben er na 4 jaar helaas dit jaar niet bij.

Ik zie de films straks wel op YT . En als ik zo hierboven zo lees dan zou ik zelf eten meenemen.

Ik ga vandaag met mijn kinderen en oma gaat mee.Mijn zoontje zit in een rolstoel. Hoop dat het terrein goed te berijden is met een rolstoel. Slapen bij wunderland.Lekker dichtbij,kunnen we gewoon heen en weer tussen terrein en hotel.Kan ik gewoon bij wunderland zelf op het terrein parkeren? Heb een rolstoelbus.

We hebben er zin in,buienradar zegt DROOG en er zal genoeg eten aanwezig zijn.
We wensen iedereen een fijne dag.
Henri

Dat wordt dus lekker kokkerellen op de parkeerplaats.
Tip; Bij de action is nog een draagbaar gaskooktoestel voor 19,95 te koop. Ideaal om hamburgers in te bakken onderweg.

Ik ga vandaag met mijn kinderen en oma gaat mee.Mijn zoontje zit in een rolstoel. Hoop dat het terrein goed te berijden is met een rolstoel. Slapen bij wunderland.Lekker dichtbij,kunnen we gewoon heen en weer tussen terrein en hotel.Kan ik gewoon bij wunderland zelf op het terrein parkeren? Heb een rolstoelbus.

Parkeerplaats is vlak schuin tegenover ingang terrein, terrein zelf bovenaan is allemaal verhard, naar onder stalen platen naar feesttent. Daar rond feesttent ook wel stalen platen dus theoretisch te doen, praktijk... Vanaf bovengedeelte is alles ook prima te zien, gros van de mensen staat daar

Ik moet vandaag werken, maar ik wens iedereen heel veel plezier toe en hopelijk blijft het droog voor jullie :bye:

Ontzettend veel zin in, ben zeer benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen. Veel plezier allemaal en we zien elkaar daar.

Back
Bovenaan