Zena Trophy 2015 – Be there!

Balen zeg! Vond de locatie vorig jaar perfect, net over de grens en dus goed te doen met de auto, mooi vrij en ruime opzet. Hopelijk vinden ze een mooie nieuwe plaats, ook net over de grens!

Erg jammer.
Was vanuit NL prima aan te rijden.

Bullingen was in 2013 op zich ook geen slechte locatie,
en zal zeker met het strakkere programma van vorig jaar,
ook een goede optie kunnen zijn voor de 2015 editie.
Het is alleen wel een stukkie langer tuffen.

Op de site vuurwerknieuws op facebook hebben ze het over geel als nieuwe schietlocatie voor de trophy:D ben benieuwd zou het een top locatie vinden.. maar we zullen nog even moeten afwachten tot zena met het verlossende woord komt..

Op de site vuurwerknieuws op facebook hebben ze het over geel als nieuwe schietlocatie voor de trophy:D ben benieuwd zou het een top locatie vinden.. maar we zullen nog even moeten afwachten tot zena met het verlossende woord komt..

Geel, dat lijkt me niet..

Waren na de profshows ook steeds klagende boeren, en je zit daar met die hoogspanningskabels, toch?

Al hoor je mij niet klagen mocht het in Geel plaatsvinden.

Geel, dat lijkt me niet..

Waren na de profshows ook steeds klagende boeren, en je zit daar met die hoogspanningskabels, toch?

Al hoor je mij niet klagen mocht het in Geel plaatsvinden.

Idd dat was ook mijn eerste gedachte maar geel is wel groter dan alleen de kade:D

De lijdensweg was zwaar maar uiteindelijk hebben we alle obstakels aan de kant kunnen schuiven.
Met heel veel trots en dank aan de stad Maaseik kunnen we jullie meedelen dat de Zena Trophy 2015 doorgaat!
Waar? The picture says it all!
Spread the word!
Meer info volgt later!

10995882_1087874217909281_573103782215424867_n.jpg

Back
Bovenaan