Zena Trophy 2013

Dat vuurwerkgooien lijkt me ook wel wat :p
Zullen uiteraard dummies zijn, maar ben benieuwd wat er gegooid mag gaan worden....een cake? een knaller? een vuurpijl?

Dat vuurwerkgooien lijkt me ook wel wat :p
Zullen uiteraard dummies zijn, maar ben benieuwd wat er gegooid mag gaan worden....een cake? een knaller? een vuurpijl?

Met 500 grammers lijkt me wel wat kan je lekker hard aanhalen lol.:p
Of met shells kan je lekker weg slingeren.

Topic is verplaatst, vandaag overleg gehad met de mensen van Zena en die zien hem liever onder Zena staan, vanaf de subfora shows België en Original staan overigens wel redirects naar deze locatie.

Ook te horen gekregen dat helaas de Daylight Trophy niet door zal gaan, dit heeft met de vergunning te maken en de hoeveelheid vuurwerk op de locatie. Daarom is ervoor gekozen om de Daylight Trophy te laten vervallen en i.p.v. de landenteams in de avond, zullen de 10 eerder genoemde teams dat dus op zich nemen.

Binnenkort hopelijk meer! Dan ook een duidelijker beeld waarom je juist als teamlid mee wilt werken, een unieke beleving! :D

Het zou mooi zijn als er programma met tijden komt dan weten we waar we aan toe zijn.
Het is jammer dat de daylight trophy niet door kan gaan. Hopelijk gaat de rest wel door.

Zeker mee eens en het zou wel mooi zijn als er wat meer duidelijkheid komt.
ook over de camping en busreizen etc

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar! anders hoeven we daar niet heel vroeg te zijn natuurlijk..
Mijn vraag is dus ook wat word het programma voor overdag?

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar! anders hoeven we daar niet heel vroeg te zijn natuurlijk..
Mijn vraag is dus ook wat word het programma voor overdag?

Ik denk dat je er sowiezo vanuit kan gaan dat de mascleta begint om 2 uur(aangezien dat heel gebruikelijk is voor een mascleta). Ik zou dan dus ook zeker al om 2 uur aanwezig zijn:wink:. Maakt niet uit wat daarna wordt geschoten :p.

Ik denk dat je er sowiezo vanuit kan gaan dat de mascleta begint om 2 uur(aangezien dat heel gebruikelijk is voor een mascleta). Ik zou dan dus ook zeker al om 2 uur aanwezig zijn:wink:. Maakt niet uit wat daarna wordt geschoten :p.

Ja maar stel dat de mascleta om 14:00 is wat ga je daarna doen? Rc helicopters heb je wel snel gezien en het is nog niet super vroeg donker die dag. En echt veel is er op dat vliegveld niet te doen om je uren bezig te houden tot de volgende show denk ik, daarom hoop ik dat de shows wel een beetje aansluiten.

Gewoon Ek vuurwerk gooien de hele dag.:p

Nee denk dat ze dat echt wel goed voor elkaar hebben,maar het is nog even afwachten.

Ja maar stel dat de mascleta om 14:00 is wat ga je daarna doen? Rc helicopters heb je wel snel gezien en het is nog niet super vroeg donker die dag. En echt veel is er op dat vliegveld niet te doen om je uren bezig te houden tot de volgende show denk ik, daarom hoop ik dat de shows wel een beetje aansluiten.

Gezellig kletsen met je lotgenoten. :wink:

Op zo een dag heb je kans om met honderderd(en) liefhebbers te praten over het geen wat ons allemaal zo bezig houd. Onder het genot van een biertje en een burgertje. Wat willen we nou nog meer?

Of je neemt naald en draad mee om je broekspijpen weer aan je broek te naaien na de mascletà. :rolleyes::wink:

Denk dat je tijd tekort komt als iedereen daar is, ook zonder die Daylight Trophy, heb er zin an! :D

Nog ruim 5 weken en dan is het zover, de Zena Trophy 2013! Het wordt een overvolle dag met als absolute hoogtepunt een Pyromusical!

Voor degenen die het niet weten: een Pyromusical is een vuurwerkshow met een choreografie gebaseerd op muziek. De Zena pyromusical 2013 wordt een te gruwelijke show die zijn weerga niet kent in Europa. Een internationaal team van pyrotechnici is ingeschakeld om deze pyromusical te verzorgen. Zij zijn inmiddels al weken bezig om er een gruwelijke show van te maken. Om de show helemaal perfect te maken is er zelfs speciaal vuurwerk ingevlogen vanuit verschillende Europese landen.

Timing, vette muziek, perfectie; bereid je maar alvast voor op een show die je nooit meer zult vergeten. Het wordt een groot spektakel met een werkelijk zinderend einde. Als afsluiter van de pyromusical komt er namelijk een mega vette finale waarvan je broekspijpen gaan wapperen. Zoveel vuurwerkgeweld heb je waarschijnlijk nog nooit gezien. De Belgische vuurwerkgroothandel Original Fireworks verzorgt het vuurwerk voor deze finale. Daarbij worden kosten nog moeite gespaard.

Tip van de organisatie: Oordoppen meenemen!!!

Dat mag je echt niet missen! Zorg dus dat je er bij bent!

2i8kbhi.png

Ik heb er ontzettend veel zin aan.
Dit gaat een mega spektakel worden.
Vooral het zinnetje, er wordt zelfs vuurwerk uit Europa geschoten, spreekt me erg aan.

Heren, (en dames onder jullie)
Wij zijn nog omtrent een aantal zaken aan het onderhandelen, waardoor we op een aantal vragen nog geen correct antwoord kunnen geven, wij proberen dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen! Van zodra wij meer weten, jullie ook!...1 ding is alvast zeker...het wordt een knallend feestje!

Back
Bovenaan