hardcore0438
VWC lid
ALs ze echt vuurwerk gaan gooien ren ik er achter aan !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vuurwerkgooien lijkt me ook wel wat
Zullen uiteraard dummies zijn, maar ben benieuwd wat er gegooid mag gaan worden....een cake? een knaller? een vuurpijl?
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar! anders hoeven we daar niet heel vroeg te zijn natuurlijk..
Mijn vraag is dus ook wat word het programma voor overdag?
Ik denk dat je er sowiezo vanuit kan gaan dat de mascleta begint om 2 uur(aangezien dat heel gebruikelijk is voor een mascleta). Ik zou dan dus ook zeker al om 2 uur aanwezig zijn. Maakt niet uit wat daarna wordt geschoten
.
Ja maar stel dat de mascleta om 14:00 is wat ga je daarna doen? Rc helicopters heb je wel snel gezien en het is nog niet super vroeg donker die dag. En echt veel is er op dat vliegveld niet te doen om je uren bezig te houden tot de volgende show denk ik, daarom hoop ik dat de shows wel een beetje aansluiten.
Ja maar stel dat de mascleta om 14:00 is wat ga je daarna doen? Rc helicopters heb je wel snel gezien en het is nog niet super vroeg donker die dag. En echt veel is er op dat vliegveld niet te doen om je uren bezig te houden tot de volgende show denk ik, daarom hoop ik dat de shows wel een beetje aansluiten.