Zena Trophy 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie komt er bij team Zwitsal :p

Mensen wacht nou eerst af , voor dat we met ze alle worden teleur gesteld.

Jojo

Lijkt me leuk om eens mee te maken. Voor het bouwen zal ik helaas te jong etc. zijn maar een avondje verschillende showtjes van teams vol liefhebbers is een genot op zich :). Ik ga echt proberen hier bij te zijn.

Een aantal sfeer foto's van die koude dag in 2008.

DSC_05451.JPG

DSC_05461.JPG

DSC_05471.JPG

DSC_05482.JPG

DSC_05492.JPG

DSC_05501.JPG

DSC_05511.JPG

DSC_05522.JPG

DSC_05531.JPG

DSC_05551.JPG

DSC_0556.JPG

DSC_05571.JPG

DSC_05591.JPG

DSC_05581.JPG

DSC_05601.JPG

DSC_05611.JPG

DSC_05621.JPG

DSC_05631.JPG

DSC_05641.JPG

DSC_05651.JPG

DSC_05661.JPG

DSC_0568.JPG

DSC_0569.JPG

Meer foto's?
Die vind je HIER!!!: http://freakpyromaniacs.com/album/showgallery.php?cat=2017

Laatst bewerkt:
Hier wil ik dit jaar toch wel een keer bij zijn. Misschien een idee met wat zeeuwse freaks een team op te zetten? Of in ieder geval er naartoe te gaan:p.

Zodra er meer bekend is zal het zeker op het forum vermeld worden.Vast staat wel dat diverse websites waaronder VWC hieraan mee zullen doen.Maar nogmaals zodra er meer bekend is zal dat vermeld worden.Enige wat wij weten onder voorbehoud zijn de datum en locatie

Ik heb wel een leuke idee maar daarvoor wel de vraag; hoeveel kanaals schietkisten er beschikbaar komen mocht het weer electronisch onstoken worden?
Vraag zal zich in de loop van de tijd wel beantwoorden hopelijk.

Nog mensen zonder (compleet) team?

Ik heb wel een leuke idee maar daarvoor wel de vraag; hoeveel kanaals schietkisten er beschikbaar komen mocht het weer electronisch onstoken worden?
Vraag zal zich in de loop van de tijd wel beantwoorden hopelijk.

Nog mensen zonder (compleet) team?

Er is nog helemaal niks bekend hoe Zena dit evenement gaat organiseren dus is het ook niet slim om al teams te gaan maken.

Ik kijk er naar uit! in 2008 heb ik in het team van het Vuurwerkmuseum mee mogen doen aan dit geweldige evenement!

Ik hoop dat de editie van dit jaar iets minder koud mag verlopen als de 2006 en 2008 editie. Beide waren echt KOUD!!! maar van de finales kreeg je het wel warm :D

Het zal dit jaar in een periode zijn wanneer het (als het klimaat geen rare dingen gaat doen) nog geen winterweer is. Dus dat scheelt met het bouwen en daar staan een hoop!

Hoorde ook dat ze het veel groter willen doen dat de vorige keer en ook willen verspreiden over twee dagen.
Hoop dat doorgaat, wordt denk weer een geweldige ervaring.

Wat ik kan vertellen is dat het verhaal klopt dat het waarschijnlijk over2 dagen wordt verdeeld op een prachtige locatie in Belgie. Wat globaal het programma zal zijn heb ik al vernomen maar niets staat vast.Eerst moeten de autoriteiten van Belgie hun goedkeuring geven en dat is nog afwachten.

Hoe de verdeling van de teams zullen zijn heb ik in ruwe versie vernomen maar niets is nog zeker dus ondevoorbehoud dat de nederlandse vuurwerkwebsites, een duitse en de Belgische websites.
Zou ook leuk zijn als er leden van een forum een team mogen opzetten.Maar zoals gezegd niets staat nog vast.

Alleen kan ik met zekerheid wel zeggen dat het geen wintereditie zal worden.

En mag er geen aanhang mee :) om te supporte
is het enkel voor lvc leden?
ik ben er nooit geweest, maar wil dat ook wel zien..

Hi

I see it was a Time ago someone is writing here about the Zena Trophy. I promote it on the www.feuerwerk.net with a small Video and other things.

I can proclaim that we now have found a few people from feuerwerk.net who want to build a Team for the Zena Trophy 2013

Voreifelrambo
Megaskyligther
Wurstgott
Labombaq

and maybe a few other's

Op FPM is inmiddels vermeld dat de Trophy dit jaar op zaterdag 29 september plaats zal vinden!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan