Zena Trophy 2008

Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het zover en gaat de door de LVC georganiseerde Zena Trophy 2008 van start. Zoals jullie in de bekendmaking en verdere posts hier in deze thread hebt kunnen lezen gaat het een waar spektakel worden. Ook aan gezeligheid zal het zeker niet ontbreken. Een consumentenvuurwerk wedstrijd is een vrij uniek gebeuren en dit omlijst met prof shows is voor de liefhebber een niet te missen evenement. Ik wil dan ook iedereen uitnodigen hierbij aanwezig te zijn om er samen een gezellige en onvergetelijke dag van te maken.
Tot morgen.
Gr. sisser (voorzitter LVC)

Ik wens alle deelnemende teams en in het bijzonder het team van Vuurwerkcrew veel succes toe vandaag. De Olympische gedachte heerst: meedoen is belangrijker dan het winnen
Geniet vooral van deze dag want het wordt een hele bijzondere
Veel plezier allemaal

:bye:

Ik wens jullie allemaal heel veel succes bij de Trophy, ik ben erg benieuwd naar de shows die de teams gaan neerzetten. Succes en maak er een gezellige dag van!:wink:
Helaas kan ik er niet bij aanwezig zijn vanwege een familie-feest, volgende keer beter:wink:.

:bye:

Ik kom er net vandaan... zag er goed uit. Ene team had een wat meer aansluitende show dan de andere maar ze waren allen zeer aardig.

De prof finale was erg leuk om te zien en vooral het einde was erg leuk om te horen.

Ik kwam aan rond een uur of 19:40, en ja hoor daar zag ik ze al staan wachten.
De jongens van vuurwerkcrew :)

Daarna zijn we naar het veld gelopen en hebben we het statief op gezet.
Nou na 30 minuten vertraging ging dan de show eindelijk beginnen.
Als eerst de helikopters die mooi verlicht waren.

Uit eindelijk werd de opgehangen mat van 500 meter aangestoken.
Wat een geweld zeg met die chaintunders :D

Na nog 5 minuten wachten begon de eerste show.
Ik weet de volgorde van de teams niet meer uit me hoofd dus ik weet niet welk team nou begon en hoe en wat.

Maar het waren leuke showtjes, ik zij ook al tegen kruitsnuiver dat ik de show van Crazyfireworks het meest uit vond springen.

Aangezien ik af en toe het vuurwerk te hoog ging en ik het niet in beeld kon brengen hoe ver ik met statief ook naar achteren klapte had ik al bedacht dat ik sowieso tijdens de Prof show maar is naar achteren moest gaan.

Op eens kwam Jack(Redbaron) aanlopen met ze HUGE Canon Camera.
We hebben elkaar nog even gefeliciteerd als gelukkige winnaar van de AVP promo contest.

Uiteindelijk ben ik met Jack helemaal naar achteren gegaan om daar onze statieven uit te klappen en een technisch praatje te houden.
(dank je wel Jack voor de goede tips wat filmen enzo betreft)

Na een kleine pauze (van 45 minuten) gingen de showtjes verder.
Was weer erg leuk om te zien.
Alleen erg jammer dat er veel dingen mis gingen.
Ik had vernomen van Jeko dat er 8 (toch?) Lucifers niet aan gegaan zijn bij de show van Vuurwerkcrew.

Daarna kwam de Prof show.
Er werden shells afgeschoten van Weco t/m 6 inch.
De explosies waren zo groot dat ik dacht dat ze toch alleen maar 6 inch afschoten. acheraf bleken het allemaal 4 inchers te zijn geweest en was er maar een 6 inch shell afgeschoten.
En toen kwam de finale :D

175 X 3 Inch TI Salute with tigertail.
In 15 seconden :D

Dit had ik nog nooit meegemaakt en was echt KICKEN :D

Kortom: Ik vond het een top avond, alleen vond ik af en toe dat ze die muziek wel uit mochten doen tijdens de vuuwerkshows, was echt erg irritant!!!! :@

-Roy-

Laatst bewerkt:
Gister was echt een top dag, zeg ik namens de vuurwerkcrew deelnemers van de Zena Trophy...

Het was erg gezellig, veel bekenden en heel veel kou haha!

Jammer dat onze show niet helemaal verliep zoals gepland, maar toch tevreden. Op het begin wilden we namelijk 3 mines potjes, maar dat was helaas toch een ander effect. Aan bijna op het einde wille we 5tal lucifers afsteken, maar er ging er maar 1 af :S Daarna wilden we een W-shape pot in de finale doen, maar die ging helaas ook niet af!

Als dat allemaal was afgegaan, waren we gegarandeerd nummer uno geworden :D

Maar al om al een geslaagde dag, en ook iedereen bedankt daarvoor!

Helaas waren er meer dingen niet afgegaan tijdens de vwc showtje,zo uit me hoofd een 5 tal mines en een waaier.
Ben ik met je eens Jeroen als alles goed was gelopen hadden zeker hoge ogen gegooid denk ik.
Maarja in iedergeval het mocht de pret niet drukken.
Nog een tip voor de organisatie meer vuurkorfen neer zetten:)

Laatst bewerkt:
Was een leuke en zeer koude avond hehe, leuke showtjes gezien inderdaad.
Zelf vond ik de willemijntjes en crazyfireworks de beste.

Dat het showtje van VWC niet helemaal liep zoals geplant is zonde maar doe je helaas niets meer aan. Wat er de lucht in ging zag er goed uit, en weet zeker dat als alles af was gegaan op het goede moment dat het een goed showtje was geweest.
Maaar, meedoen is belangrijker als winnen:wink:

De profshow was lekker ja, alleen wel veel slechte bommen langs zien komen.
Daar tegen over stonden weer zeer goede 100mm bommen die zeker niet onder deden van een gemiddelde 125mm bom. En ja, de finale was lekker natuurlijk. Lekkere rits salutes, zonde van het blok was door bleef schieten na de salute finale.

Hoorde na de show wel meteen dat er behoorlijk wat was blijven staan, ik moet zeggen dat ik de bommen die zijn blijven staan niet echt gemist heb.. het was wellicht een leuk extratje geweest:wink:

Spacial thanks voor de forum leden van VWC en de teamcaptain Jeko die zich hebben ingezet voor VWC op de trophy, was erg gezellig:)

Gisteren was echt super, het was zo ontzettend gezellig. Heb zoveel mensen gezien en gesproken. Met ons team onze eigen show opgebouwd, dat soort dingen zijn gewoon erg leuk om te mogen ervaren. Savonds zelf onze show afgevuurt via het schietsysteem, dat vond ik ook erg gaaf. En de afsluitende prof show niet te vergeten :cool:

Verder echt erg leuk om weer wat nieuwe gezichten te leren kennen in het echt, zo weten we ook weer wie er dagelijks op ons forum rondhangen :D top gasten!

Jammer dat onze show niet helemaal ging zoals geplanned, maar al met al toch erg leuk. Ik vond Crazyfireworks wel een van de betere inderdaad.
Wat ik ook zonde vond was vuurwerkmuseum, die hadden hun best bedaan op een mooie show, gingen de 1e 4 kanalen (delen van de show) niet af electronisch. Dus moest het met de hand, maar toen ging alles door elkaar, dat is kudt, maar is niet anders

Laatst bewerkt:
Bedankt heren deelnemers van Vuurwerkcrew voor jullie inzet van gisteren
Zoals in elke competitie geldt: er kan er maar 1 winnen
Belangrijkste is dat jullie genoten hebben.
Volgend jaar zal ik zeker van de partij zijn om het van dichtbij mee te maken.

Gister was echt een top dag, zeg ik namens de vuurwerkcrew deelnemers van de Zena Trophy...

Het was erg gezellig, veel bekenden en heel veel kou haha!

Jammer dat onze show niet helemaal verliep zoals gepland, maar toch tevreden. Op het begin wilden we namelijk 3 mines potjes, maar dat was helaas toch een ander effect. Aan bijna op het einde wille we 5tal lucifers afsteken, maar er ging er maar 1 af :S Daarna wilden we een W-shape pot in de finale doen, maar die ging helaas ook niet af!

Als dat allemaal was afgegaan, waren we gegarandeerd nummer uno geworden :D

Maar al om al een geslaagde dag, en ook iedereen bedankt daarvoor!

wij hadden het zelfde gezeik met die potten, die schieten normaal mines met fluiters.. en de zorro deed het bij ons ook goed goed en was anders.. ook de jupiter f deed het niet zoals het moest. de masterblaster van ons is nieteens gegaan en nog een aantal van die dingen die wel zou moesten dus van heel onze thema's klopte niets meer van.

ik vond jullie show toch wel een aardig showtje en samen met fpm een van de mooiste.

de show van het museum is volgens mij ook helemaal in duigen gevallen want dat ging ook echt niet goed heb ik het idee!

ik heb ook een erg leuke dag gehad leuk om wat mannen van vwc te ontmoeten jullie stonden het veld achter ons:)

wij hadden het zelfde gezeik met die potten, die schieten normaal mines met fluiters.. en de zorro deed het bij ons ook goed goed en was anders.. ook de jupiter f deed het niet zoals het moest. de masterblaster van ons is nieteens gegaan en nog een aantal van die dingen die wel zou moesten dus van heel onze thema's klopte niets meer van.

ik vond jullie show toch wel een aardig showtje en samen met fpm een van de mooiste.

de show van het museum is volgens mij ook helemaal in duigen gevallen want dat ging ook echt niet goed heb ik het idee!

ik heb ook een erg leuke dag gehad leuk om wat mannen van vwc te ontmoeten jullie stonden het veld achter ons:)

Ja klopt idd Kevin, jullie show kwam daar door niet goed over....En van die mines bij ons was wel balen, maar jullie hadden hetzelfde!

Maar bedankt voor het compliment :D

Voor de rest was geslaagde dag, en leuk om nieuwe mensen te leren kennen!!

Na een aantal vragen of ik het filmpje online wou zetten van die super toffe salute finale is hij dan eindelijk online.

Direct Download >>

Gefilmd met mijn nieuwe Canon HV30.

Veel kijkplezier namens het Roy-vuurwerk team.

-Roy-

Dit was zeker alles waard.
We kwamen natuurlijk voor de schow van 23u.

maar hadden jullie niet zo'n last van tenen die aan de grond vast vriesden.
Pff, wat was het koud zeg.
Gelukkig denk je daar niet aan als je een hoop 4'' inch en 6''inch's shells de lucht in schiet:P
laat staan de 3''inch salutes. haha

Back
Bovenaan