Zena Triumph [Uitloop 2023]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 01577
Artikelnaam: Zena triumph
Bruto Gewicht: 6000 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 46 schoten - compound
Effectomschrijving: Twee 500-grammers voor de prijs van één! Tot 25 gram per tube, I-shape en fan-shape. Extreem grote Zena effecten! Het is echt waar, 1 kilo kruit!
Afmeting: 360 x 180 x 155
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 50 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 1 / 1
Adviesprijs: €69,95
Voorverkoop: €49,95

1577-Triumph.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Effecten: willow, multicolour strobe, multicolour tips, crackling waves, titanium coconut, glitters, tail, brocade crown, dahlia’s

Gisteravond gezien. was onduidelijkheid of deze pot mis ging. Maar beide werden tegelijk afgestoken. opzich wel leuk. prijs is 55 euro

Film is niet gelukt doordat deze box deels tijdens een andere cake geschoten werd. Zonde, maar we hebben kunnen zien dat deze bak zeker interessant is. Hopelijk zien we hem opnieuw en goed tijdens de Zena Trophy?

Voor die prijs zeker niet laten staan als je hier fan van bent maar deze effekten zien we al veel dus mijn keus is anders..

Bij deze ook mijn film van deze combinatiebox. Je ziet er hier twee stuks, gefilmd bij de Zena Trophy.

Ik zit zelf sterk in twijfel over deze box, voornamelijk door de tweede cake. De uitwerking en de effecten daarvan zijn in mijn ogen erg mager..

Dit wordt hem niet,wel weer veel variatie,:) Ik vindt hem rommelig op de een of andere manier.

Ik vind rommelig niet het juiste woord maar ik snap waar je op doelt, het beginsalvo is goed maar daarna is het tempo even ver te zoeken en zijn de boeketten niet al te groot, dat zijn ze in de tweede cake weer wel met mijn favoriete zilveren effecten er in die ook behoorlijk groot zijn, maar ook hier zit een laag tempo in. Begrijp mij niet verkeerd, de box is op zich niet slecht maar heb wel beduidend betere van zena mogen aanschouwen.

Ik vind rommelig niet het juiste woord maar ik snap waar je op doelt, het beginsalvo is goed maar daarna is het tempo even ver te zoeken en zijn de boeketten niet al te groot, dat zijn ze in de tweede cake weer wel met mijn favoriete zilveren effecten er in die ook behoorlijk groot zijn, maar ook hier zit een laag tempo in. Begrijp mij niet verkeerd, de box is op zich niet slecht maar heb wel beduidend betere van zena mogen aanschouwen.

Dat is grappig, ik ervaar dit juist heel anders! Het tempo is inderdaad niet te vergelijken met een box zoals de Four Seasons, maar afgaande op de geplaatste filmpjes stoor ik me persoonlijk helemaal niet aan het tempo. Zeker niet doordat er wat variatie is door de salvo's en de w-shape met die tail!

Waar ik me wel in kan vinden is rommelig zijn van de effecten. Soms niet mooi rond en zo nu en dan ,zoals eerder gezegd, mager.

Deze toch maar besteld ik snap de reacties over het tempo
Terwijl ik mezelf daar helemaal niet aan irriteer

En o ja ik mocht deze buiten me budget om bestellen omdat me vriendin het echt een geweldige cake vind.

Back
Bovenaan