Zena Shell Kit

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 01604
Artikelnaam: Zena shell kit
Bruto Gewicht: 1.12 kg
Netto kruitgewicht: 115.8 gram
Aantal schoten: 1 schoten
Effectomschrijving: Zena style! 3 super dikke single shots met 3 verschillende blink bouquetten.
Max. tube diameter: 48
Tijdsduur: 1-2 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 8
Adviesprijs: €19,95
O.a. te koop bij: https://www.zenavuurwerk.nl/

01604-Zena-shell-kit-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Ik dacht al, shell kit? Blijken het dus gewoon single shots te zijn. :bonk: Wel geweldige dingen op film trouwens.

Maar wat zijn de verschillen nou? Want ik kan zeg niet terugvinden in de film. Vind ze behoorlijk geprijsd ook. Maar misschien zijn we wat verwend met de The Junk outlet.. :)

Maar wat zijn de verschillen nou? Want ik kan zeg niet terugvinden in de film. Vind ze behoorlijk geprijsd ook. Maar misschien zijn we wat verwend met de The Junk outlet.. :)

Ja ik zat ook al te denken, 20 euro voor 3 singleshots is wel heel duur. Maar dat komt puur door The Junk. Voorheen waren dit soort singleshots vaak €10,- per stuk. Nu zijn deze €6,67 per stuk, opzich wel te doen toch voor een adviesprijs.

Ik vind dit eigenlijk best wel hele gave singleshots hoor.. Heerlijk toch zo'n gigantisch blinker boeket!
Qua prijs ook goed te doen, met een beetje freakkorting zelfs goedkoper dan The Junk. :yes:

Staar je niet blind op dat filmpje! Ik weet zeker dat deze in de straat 100x beter overkomt. Zo'n dikke zee van blinkers is toch gewoon heerlijk.. :D

Vraag me af waarom dat zoveel moet kosten. Zie dat meerdere importeurs nu 3 voor 20 euro aanbieden.

Aangezien Katan er 8 levert voor dat bedrag kies ik daarvoor.

Back
Bovenaan