Zena Pro Torch

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1877
Artikelnaam: Zena Pro Torch
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: De Zena pro torch is een aansteekfakkel waarmee je snel en gemakkelijk op een professionele veilige manier jouw vuurwerk kunt ontsteken. De brandtijd van één fakkel is wel 5 minuten! Verpakt per 4 stuks.
Tijdsduur: 5 minuten
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €2,99

170920141428291877ProTorch2_390_390.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prima torches dit trouwens! Gaan prima lang mee en branden netjes op, heb niet constant het as eraf moeten tikken.

Waren fijn om te gebruiken, brandde alleen lang geen 5 minuten bij mij, maar eerder 3 minuten of iets. Had toch 2 pakjes, heb nu nog over haha!:D. Volgend jaar weer met deze torches, prima dingen.

ik vond ze juist RUK,
Probeer eens een dikke wierrook van 2cm dik, werkt beter en brand 30x langer en stuk goedkoper

Ik heb er 1 zo weg kunnen gooien daar liep het kruit zo uit! Verder deden de andere gewoon hun ding..

Waren fijn om te gebruiken, brandde alleen lang geen 5 minuten bij mij, maar eerder 3 minuten of iets. Had toch 2 pakjes, heb nu nog over haha!:D. Volgend jaar weer met deze torches, prima dingen.

Heb twee pakjes gebruikt, 1 daarvan doofde vrij snel en kreeg ik niet meer aan, halve stok was over. De anderen gingen prima, heb overigens niet echt geklokt, maar ging voor mijn gevoel zeker richting 5 minuten.

Heb twee pakjes gebruikt, 1 daarvan doofde vrij snel en kreeg ik niet meer aan, halve stok was over. De anderen gingen prima, heb overigens niet echt geklokt, maar ging voor mijn gevoel zeker richting 5 minuten.

Hmm raar, bij mij brandden ze echt snel weg af en toe, en de andere keer inderdaad richting de 5 minuten. Wisselende kwaliteit dus.

Ik had ze voor het eerst en ze zijn me prima bevallen. Sterker nog ik heb er maar een gebruikt zolang ging die mee. Of anders gezegd ik had niet veel? Haha

Via de Zena Nederland website worden ze bij mijn lokale verkooppunt aangeboden voor €2,49 per pak. Ik heb er weer een aantal besteld. Vorig jaar had ik deze er ook bij zitten, samen met nog een paar andere merken. Heb geen vergelijkende test gedaan maar weet wel dat deze gewoon goed waren. Heb ook wel zeker betere gehad (Broekhoff volgens mij) maar geen last gehad van lekkend kruit of slechte producten.

Toen ik mijn bestelling ging ophalen kwam net de "Zena Politie" aanrijden, iedereen die aanwezig was kreeg een setje gratis, ben benieuwd!

Ik had een paar pakken meegekregen. Andere aansteekfakkels waren in de loop der jaren ondertussen wel op aan het gaan dus nu weer een nieuwe voorraad ingeslagen. Ze waren afgelopen jaarwisseling heel goed. Heb geen slecht exemplaar gehad. Hielden het een paar minuten vol. Voor de zekerheid had ik altijd nog een 2e op elk moment branden maar dat was niet nodig.

Vond ze meer dan goed. Duurde echt wel een paar dikke minuten. Ben blij dat ik nog een aantal pakjes heb. Goede vlam, goed geprijsd. Prima dingen.

Ik heb deze gisteren met cat 1 voor het eerst gebruikt! Echt enorm fijne fakkels! Heb de laatste pakjes in Amersfoort inmiddels opgekocht, maar heeft iemand een idee of deze nog ergens te krijgen zijn? Ik wil er eigenlijk nog een paar pakjes bij hebben voor de komende jaarwisseling :)

Back
Bovenaan