Zena Multi FX Box [Uitloop 2023]

Deze box eigenlijk gewonnen maar was niet uitgeleverd. Er stond wel een dummy in de winkel, wat een enorme doos was dat zeg dat had ik nooit verwacht.

WAt een gave box is dit gebleken! die gaat op de wensenlijst. Heerlijke opbouw zo, en wat een knallers in de laatste cake. Geniaal stukje vuurwerk, hoop dat we meer van zulke dozen gaan zien!

Ik zie dat je deze niet moet aansteken bij een windsnelheid hoger dan 3. Bij weinig wind zal deze box heel goed uit de verf kunnen komen.

Meen je niet, deze uit het assortiment? Dat is echt balen zeg, wat een topper is dit. Hoop hem toch nog ergens tegen te komen dit jaar!

Meen je niet, deze uit het assortiment? Dat is echt balen zeg, wat een topper is dit. Hoop hem toch nog ergens tegen te komen dit jaar!

Afgelopen O&N zijn zo goed als alle winkels uitverkocht geraakt. Bij ZENA/Lesli is in ieder geval geen restvoorraad meer. Ik acht de kans dan ook klein helaas.

Ik weet niet, is deze werkelijk zo goed dat jullie hier bijna een moord voor willen plegen? Want ik vind het niet zo heel erg goed overkomen op video, maar dat kan door de wind komen. Iemand een video waar deze echt goed tot z'n recht komt?

Deze is ook geschoten op de demo van Kuiper Koekange. Dan zie je hem zonder wind. Zoek maar eens op youtube. Topper van een box!

Back
Bovenaan