Zena Megastore Olen

Dat 19s verhaal is logisch. Die 4-5 gr flash mag gwn niet in cat 2. Het is nog steeds een enorm kwalitatief ass. Noem jij maar eens een importeur met hardere burst in cat 2 dan funke

Piromax heeft ook dikke 19 shot cakes. Gaoo, klasek effecten zijn saai maar goeie burst. Jorge new genaration ook dikke cakes. Kan wel even doorgaan. De Nederlandse versies aka fairytale en brasilian doen er ook niet voor onder. En dan heb ik het over de batch van vorig jaar van funke.

Piromax heeft ook dikke 19 shot cakes. Gaoo, klasek effecten zijn saai maar goeie burst. Jorge new genaration ook dikke cakes. Kan wel even doorgaan. De Nederlandse versies aka fairytale en brasilian doen er ook niet voor onder. En dan heb ik het over de batch van vorig jaar van funke.

Dat zijn geen merken van nederlandse bodem. Qua kwaliteit is funke zeker de beste van die jij noemde. Pangu en evo is zeker niet veel slechter dan funke, maar degenen die funke hadden vorig jaar weten dat die net wat hardere burst je over de streep trekt

Dat zijn geen merken van nederlandse bodem. Qua kwaliteit is funke zeker de beste van die jij noemde. Pangu en evo is zeker niet veel slechter dan funke, maar degenen die funke hadden vorig jaar weten dat die net wat hardere burst je over de streep trekt

mee eens, ik vind funke net wat harder gaan dan NL top importeurs en kwa uitstraling en effecten vind ik ze ook beter. Die dikke kometen zie je bijv niet bij EVO of pangu.

Ken iemand die gele plastic wespen nog? Zena verkocht deze vroeger en waren best wel leuk.
Mochten deze niet meer?

Nog niet te koop maar wel een aantal afbeeldingen van een paar producten in de nieuwe Luypaers Exclusive Fireworks lijn. Ik vind het design erg stak.

apCdGW2.jpg

J9o0qI1.jpg

GVwaeOL.jpg

DiQFHPV.jpg

Hdqbszr.jpg

JLkRfWE.jpg

Het is nu duidelijk, volgens mij maakt Ronny de cakes en boxen zelf in olen.Hij heet ook Ronny Luypaers:D :D

Ik kende het merk luypaers helemaal niet. Die 7008 MAJESTIC CARP vind ik wel een mooie pot voor 55 euro

Als ik het goed begrijp zijn er 2 dikke cakeboxen binnen van Luypaers:

SUNDA CLOUDED LEOPARD 120SH

ARGENTINA PUMA 100SH

€165 voor 100 shots, dat zit hoger dan Loots prijzen.
Maar met de kaart gaat er 25% vanaf toch?

Hoeveel kruit zit in deze bakken, is dit 30mm en is er veel op voorraad?

Als ik het goed begrijp zijn er 2 dikke cakeboxen binnen van Luypaers:

SUNDA CLOUDED LEOPARD 120SH

ARGENTINA PUMA 100SH

€165 voor 100 shots, dat zit hoger dan Loots prijzen.
Maar met de kaart gaat er 25% vanaf toch?

Hoeveel kruit zit in deze bakken, is dit 30mm en is er veel op voorraad?

Max 1 kg in compound vorm . Dus zo goedkoop is het niet

Back
Bovenaan