Zena De Bunker

Hmm ik mis een paar cake's zoals patriot laungher en lucifer 16h. Maar had vernomen dat die laatste er uit ging? En de patriot laungher dan?

En ik dacht dat er een tijd terug werd gezegt dat de 1000 farts 12,50 ging kosten en kost nu 10eu.

Op den duur krijg je een luxeprobleem. Nu Original Fireworks er weer een paar knalbatterijen bij heeft/ krijg is het een beetje dubbelop om 7 verschillende in zijn soort te hebben. De Nitrate Cake had maar kleine verschillen met de Patriot Launcher dus 1 van deze 2 uit het assortiment halen zou ik geen rare gedachte vinden.

En ik denk dat jij 12,50 mag betalen als je dat wilt!

Als ze dat voor mij willen doen...:)

Ik snap het wel, en de nitrate cake is denk ik een betere hardloper dan de patriot laungher. Maar wel zonde, de patriot laungher was erg goed.

Als ze dat voor mij willen doen...:)

Ik snap het wel, en de nitrate cake is denk ik een betere hardloper dan de patriot laungher. Maar wel zonde, de patriot laungher was erg goed.

alleen was de patriot launcher wat minder constant door de jaren heen, de ene keer zeer aardig de andere keer kabouter plop.

Daarom kiezen de meeste voor de nitrate cake, gewoon een zekerheidje.

ik zag iets int voorbij gaan over dat er na 2017 geen knalvuurwerk meer verkocht gaat worden in belgie,ver van je bed zou je zeggen maar voor een echte vuurwerk gek is dat verschrikkelijk. heeft iemand hier meer info over ? is dit onder druk gebeurd van nederlandse anti vuurwerk mafia overheid ? of wie heeft dat voor mekaar gekregen

ik zag iets int voorbij gaan over dat er na 2017 geen knalvuurwerk meer verkocht gaat worden in belgie,ver van je bed zou je zeggen maar voor een echte vuurwerk gek is dat verschrikkelijk. heeft iemand hier meer info over ? is dit onder druk gebeurd van nederlandse anti vuurwerk mafia overheid ? of wie heeft dat voor mekaar gekregen

Jij hebt zeker dit filmpje bekeken:

AVP TV

Jij hebt zeker dit filmpje bekeken:

AVP TV

nee ik las het op de eerste pagina van dit toppic maar heb wel even het filmpje bekeken en dat was wel interesant .
toch gek dat volgens het filmpje er in belgie sprinklers verboden zijn en hier verplicht en de redenatie van de belgen logisch klinkt ivm met magnesium wat met water spontaan in brand vliegt.
maar geen knalvuurwerk meer verkopen als het echt door zou gaan zou in mijn ogen wel de eerste belgische fout zijn.nog bedankt voor je reactie

De meest recente versie (17-10-2011) van de prijslijst van Zena de Bunker:
image

Ik kan hier geen .xls toevoegen, dus wil je die moet je even hier kijken:
http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/topic/6010-prijslijst-zena-de-bunker-2011/

Wacht eens, wat ziet mijn oog? DJF thunders €8,50, weer een prijsverhoging, jammer. Dadelijk zul je zien dat het product ineens bijna niet meer verkocht wordt en dan gaat het eruit. Zonde dat dit product nu gaat van leuke vervanger voor de eeuwige pirats naar een luxeproduct waar je 1 brood van koopt maximaal, gewoon om het te hebben.

Wacht eens, wat ziet mijn oog? DJF thunders €8,50, weer een prijsverhoging, jammer. Dadelijk zul je zien dat het product ineens bijna niet meer verkocht wordt en dan gaat het eruit. Zonde dat dit product nu gaat van leuke vervanger voor de eeuwige pirats naar een luxeproduct waar je 1 brood van koopt maximaal, gewoon om het te hebben.

Nou die 50 cent.......om daar al over te klagen:rolleyes:

Nou die 50 cent.......om daar al over te klagen:rolleyes:

hmm het is niet die 50cent hoor.
eerst was het 6 euro.
rond januari werden ze in eens 7euro
rond april in eens 8 euro.
en nu dus 8.50 euro!
een prijs stijging van 2.50euro op 1 jaar vind ik ook een beetje gortig!!

Nou sinds 2009 zijn ze al 8 euro hoor, tenminste volgens de prijslijst die ik nog hier heb. Zover ik weet komt ZENA altijd in oktober met een nieuwe prijslijst en worden de prijzen niet in jan of april verhoogd

Ik weet niet meer wanneer de prijzen precies verhoogd zijn. Wel weet ik dat de prijs eerst €6 was. Toen kocht ik hier iedere keer een karton van. Nu houd ik het bij 1 brood. Dat vind ik nou jammer.

Nou sinds 2009 zijn ze al 8 euro hoor, tenminste volgens de prijslijst die ik nog hier heb. Zover ik weet komt ZENA altijd in oktober met een nieuwe prijslijst en worden de prijzen niet in jan of april verhoogd

kan kloppen hoor toen deze knallers net uit kwamen waren ze volgensmij 8e.
later werd de prijs verlaagt na 6e.
om vervolgens nu op 8.50 te zitten:bonk:

Back
Bovenaan