Zena De Bunker

Ik heb 2x goed en 1x slecht nieuws.
Het 1e goede nieuws is dat ik op vakantie ga, en het 2e is dat de winkel gewoon open is op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagen (In Juli).

Het slechte nieuws is dat de 24e m'n vakantie weer voorbij is.

Voor diegene die dat willen ben ik via sms te bereiken op het nr: 0032-479-264-903... dit is ook het mobiel nummer van Zena De Bunker maar ik heb het doorgeschakeld naar de vaste lijn.
Dus als je dit nummer belt krijg je iemand van de winkel, en als je het sms't krijg je antwoord van mij.
Niet vragen per sms naar voorraad, want dat kan ik vanuit Spanje niet zien.

De planning is ook met de auto naar spanje te gaan, dus wellicht neem ik nog wat Spaanse spullen mee terug.
Vorig jaar had ik een soort Thundering heaven van 50 schots gekocht en toen ik hem aanstak knalde alle 50 schots in 1 x de lucht in en knalde alle 50 tegelijk... Zoiets.

Grtz Toon.

Wat zijn echte aanraders om hier te halen? Ik ben namelijk van plan volgende week hier heen te gaan.

Het hele assortiment kan ik je bijna aanraden maar de toppertjes zijn naar mijn idee tog wel :
de messier's
butt flower
treuno
the mammoth
jupiter collectie
uranus C
china girl
pluto
black salute
hindoe 4000/3000
100K
mascleta (als je budget het toe laat)
tracca
en ja zo kan ik nog wel doorgaan maar je ziet het in de winkel zelf wel genoeg aanbod en bijna alles is wel aan te raden ;)
hoop dat je er wat aan hebt veel plezier groeten jatrovka.

Hoe zit het met de voorraad eigenlijk?Is er veel uitverkocht?

ik ben op 2e pinksterdag geweest toen was er nog aardig wat op voorraad hoor maar de echte hardlopers en toppers ja die zijn helaas wel uitverkocht .
je kunt trouwens het besten even een belletje plegen naar de bunker ;)
dan kan je je bestelling doorgeven en weten hun wel of het er is of niet ;)
of een mail kan ook maar dat duurt langer !
veel succes
jatrovka.

Hebben ze bij de bunker ook lont? En zo ja wat voor lont? Ik kan het niet vinden. En vuurwerkbelgië wil die niet laden.

Rozelont(snellont) is 3 euro voor een rolletje van 3 meter als ik het goed heb en het is nog genoeg op voorraad bij de bunker.

Er zijn weer andere openingstijden.
augustus en september
ma. tot vrij. van 10:00 uur tot 18:00 uur.
zaterdag en zondag van 10:00 uur tot 17:00 uur.

Bericht van Toon op vwb.
krijgen we vandaag bij Zena De Bunker binnen:
- Afterglow
- Camuro blaster
- Star 69
- Laughing sky
- Unfinished sympathy / Future love
- Moonchild / After midnight
- Spinning salute

Whoopwhoop

Twitter van Zenavuurwerk:

"Nieuw" in Baarle:
Camuro blaster, Spinning salute, Beautifull guilin, Glossy&Chrystal, Moonchild&After midnight, Beautifull burn-out ..

....Star 69, Unfinished sympathy&Future love, Supernature, Joyrider, Galaxy-Box en de Aquarius-Box.

Back
Bovenaan