Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Dat is juist wat ik zeg, de nieuwsbrieven zijn te saai. In plaats van daar niks mee te doen zou je misschien kunnen nagaan of de nieuwsbrieven niet wat duidelijker en aantrekkelijker gemaakt kunnen worden. Misschien kun je je wat laten inspireren door bijvoorbeeld de Telegraaf:
http://www.telegraaf.nl/
  • niet alle artikelen in hun geheel in de nieuwsbrief, maar links naar het forum
  • grote en duidelijke titels
  • zo veel mogelijk aantrekkelijke informatie in zo weinig mogelijk woorden
  • heel belangrijk natuurlijk: interessant nieuws
  • en misschien nog het hoofdnieuws in het onderwerp van de e-mail vermelden
Je kunt wel denken "eigen schuld dikke bult, moet je de nieuwsbrief maar lezen". Ja, het was ontzettend stom van mij, ik schaam me enorm. Toch blijft het dat ik de nieuwsbrieven niet lees omdat ze te saai zijn, en het lijkt mij de bedoeling dat de nieuwsbrieven door zoveel mogelijk mensen gelezen worden toch?

Wat bijzondere inhoud betreft, dat ben ik ook niet echt gewend van de nieuwsbrieven. Meestal gaat het om demo's van importeurs en bezoekjes bij importeurs en nog meer andere dingen over Nederlandse importeurs. Was leuk een keer te zien, maar dat ken ik nu wel.

Staat overigens ook al maanden op het forum natuurlijk, die nieuwsbrief is ter ondersteuning aan de leden die niet dagelijks of wekelijks online (kunnen) komen. :wink:

Jouw kritiek over de nieuwsbrief neem ik bij deze aan en ik zal kijken of ik er wat mee kan voor de volgende nieuwsbrief, overigens als je hem liever niet ontvangt, kan je dit uitzetten in je profiel. :)

Zo, on-topic maar weer.
Nog een weekje jongens, hopelijk dan wel een stralend zonnetje! :D

Even vooruit kijkend naar het weer voor zaterdag (ook niet onbelangrijk)....dat ziet er best goed uit, wellicht een bui maar geen wind e/o regen dat de show 's avonds kan verstoren zoals het nu lijkt, wel een regengebied boven Engeland....dat zal in de loop van de week blijken wat die gaat doen. zal donderdagnacht nog een posting doen, moet dan toch de meerdaagse Nederland maken....wind lijkt in ieder geval geen spelbreker te worden:D

David

Laatst bewerkt:
Zojuist de laatste data binnen:
zaterdag rond 25 graden....ja, jullie lezen het goed, zomers warm:D
verder perioden met zon en..........wellicht in de namiddag of avond kans op een flinke regen- of onweersbui, dat zal moeten blijken, niet alle modellen zijn het daar over eens. De EPS pluim geeft voor Twenthe op dit moment maar 30% kans op neerslag zaterdagavond, nacht naar zondag neemt dat snel toe naar 40-50%, dwz buien liggen in de buurt...duimen maar... Tevens weinig wind...:bye:

hey, mijn 100e bericht!!!

Laatst bewerkt:
Laatste data net binnen:

warm met 25-26 graden:shocked:
Weinig wind....:D
Buienkans in de middag en avond maar het gaat hier om enkele losse buien die vooral in het midden en westen lijken te ontstaan/vallen op dit moment....
Later 's avonds komen grote onweerscomplexen opzetten vanuit Frankrijk maar dit is weer iets vertraagd tov gisteren, lijkt meer later 's nacht te komen.
neerslagkans zou ik nu op 40% zetten voor middag, 's avonds weer iets lager..kortom best wel een :)

David

helaas moet ik bij deze me tog afmelden!
Er zijn andere dingen tussen gekomen!
Ik baal enorm!
Maar iedereen die tog gaat wens ik echt kei veel plezier en gezelligheid toe!

Ik heb er onwijs veel zin in :)
Via dit topic wil ik nogmaals DsNL (Jaco) bedanken dat ik met hem meekan!

Ben daar nog maar niet zo blij mee SniperX.. Samen met Jaco,, in een fiat Panda.. Ik wens je succes:)

Tot morgen .. Ik heb er zin in !!

Hierbij wil ik iedereen een ontzettend fijne dag toe wensen! Het wordt morgen -volgens mij- nog lekker warm dus ik hoop dat het weer mee zit! Ik kan er helaas niet bij zijn. Have fun!

Laatste weerupdate:

Warm en vrij zonnig, 26-27 graden, het zal echter VEEL warmer/benauwder aanvoelen door de hoge luchtvochtigheid. Verder weinig wind.
De kans op neerslag is nihil, dwz 30% kans op een onweersbui, die komt pas laat 's avonds of 's nachts. Droog weer garandeer ik dus niet maar de kans op een onweersbui 's middags is zeer klein (10-20%) en 's avonds 30%, kleine kans.

Kortom, niets staat een mooie dag in de weg....:bye:

Iedereen veel plezier morgen!
Jammergenoeg kan ik er niet bij zijn :(

Filmpjes en foto's zullen toch wel volgen... (hoop! hoop!)

Kom op gasten!!

I-TIMOOW-I had zich inderdaad al veel eerder afgemeld dus no hard feelings, maar zie toch best wel wat andere afmeldingen. Dat is echt zonde, zowel Marco als Lesli Vuurwerk hebben er alles aan gedaan om het een vette hapening te laten worden. Laten we dan ook echt allemaal komen!!

Tnx!

Back
Bovenaan